Miss v Brně

Ilja Hynek

Víte, že výcvik a výchova psů je podobná výcviku tygrů?

Já to vím. A jak to vím? No byl jsem se podívat na výcvik tygrů v Prvním národním cirkusu Jo – Joo. A při té příležitosti jsem si domluvil schůzku a rozhovor s principálem a mou ženou, cvičitelkou psů. Potkali se tak dva úspěšní cvičitelé. Cvičitelka psů a cvičitel tygrů.

6.10.2010 v 23:10 | Karma článku: 11.00 | Přečteno: 2292 | Diskuse

Ilja Hynek

Pretty Woman 2009 - semifinále v Brně

Semifinálová kola Pretty Woman 2009 skončila. Poslední kolo proběhlo 22.9 v Brně. Úvodní píseň Pretty Woman zazpíval Josef Laufer, představený Halinou Pawlovskou. Poté se představilo devět soutěžících dam v šatech červené barvy od Josefa Klíra.

27.9.2009 v 12:50 | Karma článku: 9.23 | Přečteno: 2073 | Diskuse

Ilja Hynek

Casting na Českou miss v Brně

Dne 28.11 2008 proběhly v hotelu International castingy na Českou miss v Brně. Sešlo se kolem 200 krásných dívek a všechny se snažily v kamarádském duchu "probojovat"do prosincového semifinále v Praze.

13.12.2008 v 11:47 | Karma článku: 15.52 | Přečteno: 3807 | Diskuse
Počet článků 44 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1836

Zajímám se o různé kulturní a nyní i politické akce. Kulturní ty netradiční. Píšu o tom, co lidi zajímá, i tom, o čem se nemluví, ale ví. HTML žije! a Seznam není všemocný!

Snažím se podávat nezkreslené informace, všechny zdroje si osobně ověřuju. Píšu o tom, co mě i ostatní lidi, jak se říká, "pálí".

Říkám pravdu natvrdo a píši o tom, co si můžu ověřit.

Co nevím, to se naučím a když mě někdo "poučí" v oboru, který neznám, beru to.

Je-li něco, co za to stojí, napíšu o tom.