Ilja Hynek

Konkurenční boj, naschvály nebo ignorace? O2 versus T-Mobile

20. 11. 2010 12:53:04
O2 nejspíš blokuje internetové aktivace od T-MobileJako běžný občan, jsem si chtěl pořídit pevný internet. To jsem ale netušil, že něco tak jednoduchého, jako je aktivace již dříve zavedené služby v místě bydliště, bude trvat více než 40 dní. Podle mě je to v lidech, ne v technice, ale jméno odpovědné osoby jsem zatím nezjistil.Chtěl jsem internet od T-Mobile v akční nabídce října s datovým zařízením - modemem a PC k tomu. Stal jsem se tedy účastníkem řízení. 11.10 jsem podal žádost přes operátora a dodnes se nic nestalo. Odpovědnou osobu skrze aktivace neseženete, vše prý jede přes systém. Odeslání požadavku z T-Mobile na O2 prý proběhlo ihned. Potvrzení jsem dostal druhý den po objednání s číslem objednávky. Prý počkejte několik dní, budete kontaktováni technikem. Leda prd.
Myslel jsem, ze to bude OK, ale je to KO
Myslel jsem, ze to bude OK, ale je to KO

Posledních pár týdnů se mi dostává na internetových stránkách T-Mobile tato následující nic neříkající informace :

Stav sledování objednávky ADSL

U objednávky číslo xxxxxxx od 11.10.2010 probíhá technické šetření na straně poskytovatele internetového připojení.
Tento status může trvat až 30 dní. ( trvá to již 40 dní a nikdo není schopen říci, kdo to kde v O2 blokuje)
U aktivace tarifu ADSL bez pevné linky budete v nejbližších dnech kontaktován na telefonním čísle uvedeném v objednávce
služeb za účelem domluvení termínu návštěvy technika na instalační adrese uvedené v objednávce služeb.
U portace ADSL právě probíhá 30denní portační lhůta mezi poskytovateli internetového připojení.
Následně dojde k technickému šetření a samotnému přepojení, součástí kterého je krátkodobý výpadek internetu.

Tedy obecně je vše v šetření, do detajlů nevíte nic. A tedy občane čekej. Ono se to snad pohne.

Už mi došla trpělivost!!

Má trpělivost je veliká, ale ne neomezená. Internet potřebuji k práci a tedy už jsem napsal článek na adresu T-Mobilu, který naleznete na BLOGU na IDNES. Nyní chystám článek na adresu O2 tamtéž. Protože tohle přeci ani není možné, když se dnes kdekoli a cokoli řídí klávesnicí, online služby nevyjímaje.

Kdo je odpovědný za aktivace?

Posílám Vám tento článek jako návrh na případné reportáže, nebo spojení se v boji proti mocným. Co když jde o prosazování monopolu na trhu s internetem. Vždyť ono tady dříve jiné možnosti nebylo. A dráty již dříve natažené patří jedné firmě.

Tento článek bude poslán i do redakcí dalších tiskovi a také do mediálních zpravodajství našich TV stanic. Uvidím, kdo se ozve. Obětují tu jednu osobu, která to nejspíše blokuje - aktivace od T-Mobile u O2, nebo se pohnou ledy?

Šestnáct telefonátů na operátora, až jsem skončil u reklamace nedodané služby. Čtyřicet dní čekání a nic. Nikdo se neozve. Je to normální? Podle mě není. Ale zkuste si zavolat sami na operátora T-Mobile nebo O2. Najdete tam proškolený personál, který Vás "vyfiltruje" ale na zodpovědnou osobu se nedostanete.

Ilja Hynek

Autor: Ilja Hynek | karma: 14.09 | přečteno: 2509 ×
Poslední články autora