Chcete vědět nějaké informace? Ptejte se! Jinak se nic nedozvíte!

Je to už přes 50 dní, co jsem objednal službu internet ADSL od T-Mobile, podepsal smlouvu a čekal na technické šetření a výsledek. Do dnešního dne jsem uskutečnil asi 20 telefonátů na operátora s dotazem, co se děje, ale nikdo z lidí v call centru mi nebyl schopen dodnes sdělit výsledek.

Už jsem i podal reklamaci na nedodanou službu a v brzké době mě prý budou kontaktovat s výsledkem šetření. Spolehnul jsem se na informaci, že tam, kde nyní internet potřebuji je možné jej instalovat, všechny měření prý potvrdily přístupnost. Mám už i ADSL číslo, unikátní kód pro přechod – nejspíše O2 na T-Mobile – no a smlouvu přes 50 dní doma v zásuvce.

A teď přijde to hlavní

T-Mobile více než 50 dní,  O2 do tří hodin.

To je časový údaj, za který mě byl nebo nebyl schopen operátor sdělit, zda jde nebo nejde nainstalovat internet.

Výsledek od O2 zní, že nyní ne, že jsem sice na optickém kabelu, ale technologie ADSL není nainstalovaná.  Tedy, že chybí ústředna pro obec, kde sice je telefonní pevná linka, ale ADSL nejde. Chce to určitý počet lidí, aby se jim to vůbec vyplatilo. O2. A trvalo to jen asi tři hodiny od zavolání osoby ze značkové prodejny na jedno telefonní číslo, kde se zabývali mým problémem.

Výsledek od T-Mobile? Zatím žádný, jen slib, že zavolá reklamační oddělení. A požadavek jsem měl úplně stejný. Chtěl jsem telefon na osobu, která je odpovědná za internetové aktivace. Informace od T-Mobile se ke mě nedostala 50 dní.

A internet? Sehnal jsem WI-FI, nic moc rychlost, ale bude to lepší než nynější GPRS. Ale v tomhle ohledu T-Mobile ani O2 v tuto chvíli s vyšší rychlostí nepomůže.

Jen je mi líto, že jsem 50 dní čekal a byl informován, že to půjde, že to sice trvá, ale že výsledek bude brzy. Jenže kdybych si tam nezavolal, nikdo mě neinformoval. Ba co víc.

Poslední informace od O2 byla, že výsledek byl poslán hned druhý den od objednání a předání informace od T-Mobile směrem na O2. To samé, když jsem upomínal, a byl už dost naštvaný, tak mi dva lidé na call centru a reklamačním slíbili rychlé přeposlání a vyjádření. Čtyřikrát prý posílali informaci o tom, že to nejde, já však ani jednou nic od T-Mobile  neobdržel.

Nic, prostě nic. Tak Vám říkám, chcete-li něco vědět, ptejte se. On Vám jen tak nikdo nic nepoví.

Máte nějakou podobnou zkušenost?

Autor: Ilja Hynek | pondělí 29.11.2010 21:33 | karma článku: 8,00 | přečteno: 1395x
  • Další články autora

Ilja Hynek

Fobie - bojíme se všichni?

28.8.2015 v 5:12 | Karma: 11,18

Ilja Hynek

Kladivo na podnikatele? EET!

28.7.2015 v 12:25 | Karma: 22,94