Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JTK82

12. 1. 2009 16:22
Smutné...

Obdivuji Vás, já bych se asi nedokázala vzdát takového psa po několika měsících společného soužití. Strašně mě to dojalo, jak se asi cítí pes, kterého po několika měsících odvezou do cizího prostředí? Já vím, že je to pro nevidomého člověka a hrozně si vážím takových lidí, jako jste vy, ale stejně - muselo vám být smutno... Zajímalo by mě, jak dlouho se Amálka přeučovala na holandské povely? Nebo existují nějaké mezinárodní, jednotné povely? A to už dopředu víte, pro koho ji cvičíte? Díky za info. Jitka:-)

0 0
možnosti

GoroBrno

13. 1. 2009 10:46
Re: Smutné... - odpověd Ilja

taky námbylo smutno, nejenom mě,ale i dalším, kteří s Amálkou pracovali..

.A přeškolování trvalo asi 3 měsíce. ted jsem dostal zprávy,že teprve teď se tam začíná správně sžívat s novým majitelem..No, každopádně já mám už dalšího , nového, slepeckého psa . 4 měsíční štěně labradora CABO (KABO)  Sytlový pes Kabo :)srandy kopec, tkaniček spousta pryč a boty sežrané, ale jinak paráda.

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1836x
Zajímám se o různé kulturní a nyní i politické akce. Kulturní ty netradiční. Píšu o tom, co lidi zajímá, i tom, o čem se nemluví, ale ví. HTML žije! a Seznam není všemocný!

Snažím se podávat nezkreslené informace, všechny zdroje si osobně ověřuju. Píšu o tom, co mě i ostatní lidi, jak se říká, "pálí".

Říkám pravdu natvrdo a píši o tom, co si můžu ověřit.

Co nevím, to se naučím a když mě někdo "poučí" v oboru, který neznám, beru to.

Je-li něco, co za to stojí, napíšu o tom.