Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

StumedlazOltecu

21. 12. 2009 12:41
No a v eráru, tam byly rozdíly

v   platech myslím u ž  od  roku 1948...

Ožralej Kléma    sice pocházel z Moravy, ale tam jste ho vyškolili..

0 0
možnosti

StumedlazOltecu

21. 12. 2009 12:40
I pražské prostitutky

vydělávají víc..

0 0
možnosti

StumedlazOltecu

21. 12. 2009 12:40
To byste e divil..

od   bitvy  na Bílý  hoře  po   další  Lipany / rok 1989/ všechno seupeklo v Praze..

0 0
možnosti

všd

21. 12. 2009 12:22
Jistě se mezi řidiči najde pár případů

Co to mají autem dokonce pomalejší, ale používají ho, aby se předvedli, že na to mají. Ale nejsou to všichni a možná ani většina. Město by mělo konečně něco udělat s některými relacemi, posílit MHD, kde je to třeba, a nejen buzerovat řidiče, zvláště tam, kde MHD sama nestíhá.

Myslím, že všichni inteligentní lidé ví, že nejtěžší situace je na magistrále a na metru C mezi Muzeem a Pankrácí. "Trhačkové" kurzy metra nejsou pouze v daném úseku možné. Busy končící na Muzeu též ne. Metro D také hned tak nebude. Takže jediné, i když na první pohled divné řešení je prodloužení některých busů, které dnes končí na Kačerově či Budějovické, pravděpodobně z Lhotky či Libuše, po magistrále do centra Prahy. Tím se umožní lidem z daných částí Prahy cestovat MHD, protože do metra na Kačerově se ve špičce ani nevlezou (maminka z kočárkem rozhodně ne). Samy o sobě budou ty busy pomalejší, než metro, ale ušetří lidem fárání pod zem, čímž se to vyrovná. A hlavně každý ušetří několik aut.

0 0
možnosti

všd

21. 12. 2009 12:31
Re: Jistě se mezi řidiči najde pár případů

Problém bude s tím, kde ty busy ukončit, je mi jasné, že hned na muzeu to nepůjde. Část nejspíš na Florenci a část bude propojena s linkami jezdícími po centru Prahy. Proveditelné to je, ale od Muzea na Florenc už nebudou jezdit dostatečně vytížené, nebo sice ano, ale místní frekvencí. Mj. to pomůže i lidem naopak pracujícím v oblasti Novodvorské, kteří dojíždí do Prahy vlakem (z Kolína, Neratovic apod.), na hlavním nádraží si přestoupí na přímý bus do dané destinace.

0 0
možnosti

všd

21. 12. 2009 12:01
Na magistrátu někdo nepočítá

Ano chtějí přesunout lidi do MHD, to je snad zřejmé. Ale že je metro ve směru z Hájů do centra ve špičce přeplněné, to už jaksi nevadí ...

Proč dosud nezavedli rychlé busy po obvodu Prahy. Lidé žijící někde v Horních Počernicích, Běchovicích nebo Dubči jedou autem do Kobylis nebo Bohnic pár minut, busem a metrem přes centrum slabou hodinu. Kdyby existovaly expresní busy Černý Most-Prosek-Ládví-Bohnice mohou auto nechat na ČM nebo jet celou cestu MHD (podle toho, kde bydlí).

Totéž ČM-Háje. Bus sice po obvodu jezdí, ale je to "vymeták, takže je rychlejší jen metrem přes Florenc. ČM-Strašnická, další tragédie.

Co se týče Jižní spojky, té odlehčí jižní část pražského okruhu, ale co magistrála? Dokud bude metro C jezdit přeplněné, další auta z magistrály doma nezůstanou. Každý inteligentní člověk ví, že právě tento úsek je nejzatíženější, jak v MHD, tak v autech. A že většina lidí potřebuje jet právě tamtudy a nepomůžou jim tunely na levém břehu.

0 0
možnosti

lejnok

15. 12. 2009 20:49
no děkuji za informaci

nepřekvapuje mě to. Protože to co se poslední dobou v Praze děje je zkrátka k blití. Neuvěřitelná buzerace, nesmyslné blokování plynulosti dopravy, snižování průjezdnosti, neoprávněné zvýhodňování socky a jiných spřátelených dopravců pana primátora. Rv

0 0
možnosti

J i ř í

15. 12. 2009 16:50
My jsme vždy nejchytřejší

Všude ve vyspělých zemích jsou asi hlupáci, když snižují rychlost kvůli hluku. Například v Rakousku je často vidět značka s nižším limitem v době 22.00-6.00. U nás je na Jižní spojce naopak povolena v noci vyšší rychlost. Jestlipak má autor k dispozici všechny údaje a rozbory, které se při plánování takových věcí používají, nebo je jen chytřejší než všichni odborníci?

0 0
možnosti

všd

21. 12. 2009 12:02
Re: My jsme vždy nejchytřejší

Konkrétně na Jižní spojce bych byl na Vaší straně, přímo u té nebydlí lidé, v případě magistrály bych to nepodepsal.

0 0
možnosti

infinity1

15. 12. 2009 15:56
Mytne

Samotna zmena povolene rychlosti prilis nevyresi, je treba koncepcni reseni. Ze vseho nejdulezitejsi je nutnost zavest mytne - 200 Kc za kazdy vjezd by dost pomohlo - cast lidi by prestoupila na MHD, cimz by se snizilo mnozstvi aut (hluku, emisi), vybrane penize by pak umoznily stavbu protihlukovych barier, zpomalovacich retarderu a nizkohlukovych vozovek.

0 0
možnosti

zberanek

15. 12. 2009 15:59
Re: Mytne

Správně jste napsal ... je třeba najít řešení ..., ale Vy jste jej nenanšel. Řešením není snížení rychlosti v Praze, ani nějaké další mýtné, ale dokončený obchvat kolem celé Prahy. Dálnice přece nemůže končit v centru.

0 0
možnosti

infinity1

15. 12. 2009 15:41
Hluk

Mne jsou nejake autorovy emise uplne ukradeny, nevnimam je ve dne v noci. Za to se cim dal vic nervuju z permanentniho hluku, ktery vydavaji auta, jezdici v obci (Praze) rychleji nez povolenych 50 km/h. I v nejzapadlejsich vesnickach, kde projede jednou auto za uhersky rok, je snizen limit na 50 km/h a v Praze, kde svisti jedno auto za druhym, je mesto necha ramusit 70 km/h?

V zivote jsem necetl zcestnejsi clanek, nez tento. Proc to same autor nenapsal o vesnicich? Ze se stat snazi zavrazdit obyvatele vsech vesnic v CR, nebot skrze ne nuti jezdit automobily max. 50 km/h? Chudaci vesnicane umiraji vdechovanim splodin, stat by je mel zachranit a naridit ve vesnicich aspon 70 km/h!!!

0 0
možnosti

raz36

15. 12. 2009 15:46
Re: Hluk

Az na to, ze v Praze je nejvetsim zdrojem hluku MHD se svymi autobusy a tramvajemi a pak nakladni doprava, ktera kuli nedoukovi na radnici porad jezdi skrz centrum misto obchvatem.

0 0
možnosti

engels

15. 12. 2009 14:47
7

podnikam, mam combika, vozim sebou cca. 120kg naradi a materialu bez kterych nemohu delat. Kvuli zlodejum to mam v kufru neni to videt.Jednou jsme vezl ekoteroristu, ktery mi vysvetloval proc bych mel jezdit vlakem, proc nemam jezdit prazdnym autem. To bylo na zabiti.Navic valna vetsina zakazniku je nekde mimo mesto atd. Proste kdyz akologie tak vsichni. Co ekolog to pixxmecR^

0 0
možnosti

všd

21. 12. 2009 12:08
Re: 7

Tak jistě, lidi, kteří by opravdu mohli přesedlat na vlak, neberou stopaře ;) Ty berou jen poctivci, co jezdí autem, protože nemají jinou možnost, buď by nestíhali, nebo vozí tunu nářadí.

(To myslím zcela vážně, sám auto nemám, protože mám relativně dost času, resp. autem bych si v relaci MB-OV moc nepomohl a nářadí též nevozím.) A kdykoli jsem jel stopem, řídili lidé, kteří neměli moc na vybranou.

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS