Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

GaBriela39

11. 1. 2011 12:48
blabla

tak jestli chcete zavírat lidi za týrání čokla stejně jako za týrání dítěte, tak to běžte do жопа.

Čoklové a tím myslím ve městě, jsou totálně neužiteční a k ničemu dobří, stejně otravní jako holubi, kteří se střílejí a tráví.

Primárně by se měli zvednout poplatky za ve městě ze směšných cca 1.500 aspoň na 99.000, až tak mě ty čoklové ve městě síří, milý pane.

0 0
možnosti

Brambora Telecí

10. 4. 2011 20:47
Re: blabla

Souhlas :-)

0 0
možnosti

lajika

11. 1. 2011 6:43
psi a lidé

Mám psy ráda, jsem majitelkou psa a vím, že pes je člověku užitečným pomocníkem a přítelem. Ale - 90% majitelů psů se nedokáže vyrovnat s hygienou svých mazlíčků. 90% majitelů psů se nedokáže vyrovnat s výchovou svých mazlíčků. 90% majitelů psů se nedokáže vyrovnat s faktem, že pes je dobrý sluha ale špatný pán a že hlavní slovo ve smečce musí mít jedině a pouze člověk. Výsledek? Čurbes kam oko dohlídne (ať se na mě sámvelkýmao nezlobí, ale mně není jedno, jestli šlápnu na vjagl nebo do psího lejna), nevycválaní a potenciálně nebezpeční psi, kteří se na člověka vrhnou během procházky (ano - chtějí si většinou hrát nebo jsou prostě rozdovádění, ale to člověk, který psa nikdy neměl, psy nezná a možná se jich i bojí dost těžko rozliší. Navíc malému dítěti nebo starému člověku může být i ona radost nebezpečná, stačí povalit na zem). A psi, kteří zjevně neposlouchají a z majitele (majitelky) typu "no tak, Alíčku, to nemůžeš, ne nezlob miláčku" si dělají prďofón. Jo-chyba je VŽDYCKY v lidech

0 0
možnosti

sámvelkýmao

10. 1. 2011 22:44
no

co vůbec víte o psech,krom toho,že maj 4 nohy,jednu hlavu a štěkaj?............

0 0
možnosti

Amoniak

11. 1. 2011 0:05
Re: no

Pokud člověk psy nechová tak to vcelku stačí.

0 0
možnosti

sámvelkýmao

10. 1. 2011 22:38
no

psí exkrementy nic příjemného.dobrá.co všudypřítomné vajgly od huličů,včetně jejich nechutných flusanců.co pozvracené chodníky a okolí pochybných klubů,restaurací  a hospod?co pomočené a pokálené parky,ale i veřejné dopravní prostředky od bezdomovců?co žvýkačky,plechovky od alkoholu a použité injekční stříkačky od feťáků?co posprejované domy,auta,vlaky od šmejdů ničeho se neštítících?poházené pet flašky od adolescentů?nic?............nechte psy žít....................vy génie.............

0 0
možnosti

jeste asocialnejsi grupa

11. 1. 2011 7:12
Re: no

zit je klidne necham ... do doby, nez me zacne jejich pritomnost obtezovat.

0 0
možnosti

asako

10. 1. 2011 22:03
Roznašeči lejn

Píšete cituji: "Protože existuje pár lidí, kteří ve městě neuklízí psí výkaly". Takže

1. není to pár lidí, ale většina

2. není to jenom ve měste, ale máme posr*ané i všechny dědiny

Psy mi nevadí, ale nesnáším některé jejich majitele, kteří nechají svého psa udělat potřebu u mého domu a ještě se tváří, že je to vlastně v pohodě a nic se neděje. Tak si někdy říkám, jak by se tvářili, kdybych jim šel vykonat potřebu před jejich dům.

0 0
možnosti

sámvelkýmao

10. 1. 2011 22:45
Re: Roznašeči lejn

no tak se odstěhujte na mars.tam psi nejsou.................

0 0
možnosti

villík

10. 1. 2011 20:42
Mám rád psy. Nemám rád většinu lidí, co ...

..mají psy ! Co s tím mám udělat ?

0 0
možnosti

Zdenek.j

10. 1. 2011 22:59
Re: Mám rád psy. Nemám rád většinu lidí, co ...

R^!!R^!!

0 0
možnosti

Fiara.L@seznam.cz

10. 1. 2011 20:35
Pane autore,

přála bych vám vidět chodník před naším domem po oblevě.V okruhu cca 3 metrů tak 20 psích exkrementů;-€.A schodiště v domě,kde je 8 partají a 7 z nich má psa(mimo mě) soustavně poc.hcané(nenapadá mě slušnější výraz).Dokonce louže pravidelně obnovované,leč nikdy uklizené;-€.Jak mám mít ráda psy?A proč mít v oblibě jejich majitele?2x jsem nevydržela a tu hrůzu vytřela Savem.Byla jsem jediná.....

0 0
možnosti

odseriku

10. 1. 2011 20:25
Dobrá práce...

Ahojky. :-) moc dobře vím, o čem píšete :-)) Ať se daří bořit ty bariery i zkreslené představy... našim zlaťáčkům se to docela daří, ale je to každodenní práce. R.

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1836x
Zajímám se o různé kulturní a nyní i politické akce. Kulturní ty netradiční. Píšu o tom, co lidi zajímá, i tom, o čem se nemluví, ale ví. HTML žije! a Seznam není všemocný!

Snažím se podávat nezkreslené informace, všechny zdroje si osobně ověřuju. Píšu o tom, co mě i ostatní lidi, jak se říká, "pálí".

Říkám pravdu natvrdo a píši o tom, co si můžu ověřit.

Co nevím, to se naučím a když mě někdo "poučí" v oboru, který neznám, beru to.

Je-li něco, co za to stojí, napíšu o tom.