Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

redan1

Podnikatelé v bydlení

Družstevní byty jsou trochu jiná kategorie, ale nájemní byty spravované podnikateli budou stále dražší, jak velí snaha po maximalizaci zisku, pokud to dovolí neviditelná ruka trhu. Pak je tady přece ještě sociální dávka na bydlení, kterou nám doporučil jeden takový podnikatel. Z cizího krev neteče, že, Jenomže to cizí zaplatíme my všichni z daní. Ti co říkají , běžte, podnikejte také, každý má nebo měl šanci. Je to totéž jako by říkali. Běžte, krást a loupit dokud je co. Soukromé podnikání v bydlení mi přijde stejně nemravné, jako podnikání ve vodě, energiích a surovinách. Už chybí jen vzduch. Ten ještě není zpoplatněn. Ale snad se také dočkáme. :)

0/0
12.12.2011 17:58

Martin V2

Re: Podnikatelé v bydlení

Tak jim to natřete! Rozdávejte vodu a energie ve svých bytech zdarmaR^ Jistě budete mít úspěch a prostrý lid Vás bude milovatR^

0/0
13.12.2011 6:49

jeste asocialnejsi grupa

Re: Podnikatelé v bydlení

a to se snad jenom kvuli tomu, ze jsem schopnejsi a uspesnejsi nez ostatni mam chovat jako nejaka priblbla charita, ci co ? obavam se, ze jsem uspesnejsi prave proto, ze sleduji vyhradne ekonomicke zajmy a nejaky ten pseudohumanismus a emoce nechavam stranou, a kdybych se ridil opacnym pristupem, tak bych zdaleka nebyl tak uspesny, jak jsem ... a i ten najemni dum by zrejme mel jineho majitele nez zrovna me.

+1/0
13.12.2011 7:17

tridvaraz

A důchodce není družstevník?

moc tomu  nerozumím, pokud je družstevníkem. tak tedy nejspíš už od doby, kdy se tam nastěhoval, tipuju už hodně dlouho. Proč tedy nemá byt v os.vlastnictví, družstevníci po doplacení úvěru přece přebírají byty do os.vlastnictví za anuitní cernu (jak tu dříve již někdo psal). Nebo se přistěhoval až nedávno?

0/0
12.12.2011 10:27

GoroBrno

Re: A důchodce není družstevník?

NO, tento důchodce není družstevník, navíc ani majitel bytu. Nabídk abyla na cca 360.000, ale kde by je paní vzala. Natož někdo z rodiny.. Všechny byty jsou nyní družstevní, ale paní není v družstvu.

A i nyní není nikdo majitelem svého bytu. Zatím je tam družstvo, sem tam nějaká oprava, 2x za měsíc vymalování celého domu, bourání a zase malování.. Určitě tam není všechno, jak má být...

0/0
12.12.2011 17:38

Martin V2

Re: A důchodce není družstevník?

Není družstevník a ani majitel bytu? Tak to je dost divné a pořád bourají a malují? Že vy té paní důchodkyni uzobáváte nějaké prášky?

+1/0
13.12.2011 6:50

tridvaraz

Re: A důchodce není družstevník?

Moc tomu nerozumím. 2x měsíčně malujou? Někdo zešílel?

0/0
13.12.2011 10:44

jeste asocialnejsi grupa

osobo ...

vy se opravdu z nejakeho duvodu domnivate, ze o bydleni se ma starat nekdo jiny, nez clovek, ktery chce bydlet, pripadne jeho nejblizsi rodina ? proc by melo majitele (a je naprosto jedno, jestli je majitelem soukromnik, nebo druzstvo) jakkoliv zajimat, zda si nejaka babinka muze nebo nemuze dovolit platit najemne v tom kterem byte ? opravdu se domnivate, ze kdyz nekdo nekde bydli x let, ze tam musi bydlet i nadale, a to bez ohledu na svoji financni situaci ?

+3/0
12.12.2011 7:36

jarinka

Re: osobo ...

;-D no jistě, budeme platit nájemné jako mourovatí, ale barák nám bude padat na hlavu a majitel si užívat na Kanárech, tak si to někteří představují - komu se to nelíbí, ať si hledá nové bydlení ;-D;-(

0/0
12.12.2011 8:04

jeste asocialnejsi grupa

Re: osobo ...

ano, presne tak, komu se to nelibi, at si hleda nove bydleni ... netusim, proc by se mel kdokoliv cizi starat o nejake o vase "zakladni lidske pravo na ctyrpokojovy byt na dobre adrese, a to´vse za par drobnych". pokud nekdo nema na udrzeni stavajiciho bydleni, holt se bude asi muset prestehovat nekam, kde jsou naklady na bydleni nizsi, a nechtit po majiteli, pripadne po vsech ostatnich, aby mu stavajici bydleni dotovali. kde je problem ?

+2/0
12.12.2011 9:19

Martin V2

Re: osobo ...

Ano, konečně jste to pochopila!!

Máte svobodu a když se Vám to nelíbí, nastěhujte se jinam nebo si postavte bydlení vlastní!:-)R^

ps - postavte si činžák a můžete si na těch Kanárech užívat také a nebo je to jinak?;-)

+1/0
12.12.2011 9:42

Fordána

Re: osobo ...

Jsem důchodce s důchodem nic moc, ale podepsala bych každé slovo.

+1/0
12.12.2011 8:07

julie k.

Kdo za to může?

Nerozumím vám, kdo by podle vás měl onu situaci řešit? Stát, respektive daňoví poplatníci? Tedy i ti, kteří investovali svoje peníze do vlastního bydlení a mysleli i na zadní kolečka? Přece ti důchodci pracovali, vydělávali peníze a měli možnost si střechu nad hlavou na stáří zajistit, jako to udělali jiní. Mám 88letou tchýni a ta má o čtyři roky mladší sestru, tchýně bydlí v 3+1, její sestra ve 2+1 v bývalých družstevních bytech, které si nechaly převést do osobního vlastnictví.  Bydlí v krajském městě a přesto problémy s bydlením nemají, tchýnina sestra se nikdy neprovdala, tudíž nemá ani vdovský důchod.  Když ti vámi zmínění důchodci si celý život lehkomyslně užívali a nezabezpečili se na stáří, asi jim opravdu nezbyde, než odejít do domu s pečovatelskou službou nebo domu pro seniory. Nebo jim můžete přispívat na bydlení ze svého, ale těžko to můžete chtít po lidech, kteří na své bydlení šetřili po celý život, nebo splácejí hypotéky.

+1/0
12.12.2011 7:31

MacX

Re: Kdo za to může?

No, jistě, ale takto staří lidé mohli převod do osobního vlastnictví realizovat jen tehdy, pokud něco takového v jejich domě bylo možné, a to nebylo zdaleka ve všech. Uvažte, že píšete o lidech, kteří šli do důchodu ještě někdy v 80. letech. Tehdy nikdo nemohl předpokládat, že se změní celý politický a ekonomický systém. Stejně jako dnes nikdo nepředpokládá, že se může změnit tento.

Je skutečně zajímavé, že tato země  po mnoha desetiletích kontinuálního ekonomického růstu má problém uživit a ubytovat svou populaci, když totéž zvládla tahle země před 80, 50 nebo 30 lety. Kdybyste byla schopná trošku inteligentně nahlédnou ven z láhve, tak si uvědomíte, že problém není nedostatek, ale rozdělení.

+1/0
12.12.2011 7:39

jeste asocialnejsi grupa

Re: Kdo za to může?

to jakoze ti, kteri maji "vic nez dost" se maji rozdelit s temi, kteri maji "malo" ? a proc by to asi tak u fsech marxu meli asi tak jako delat ? oni se maji dobre, a jak se maji "ti ostatni", to je nemusi ani v nejmensim jakkoliv zajimat. ja tady nejsem od toho, abych se staral o nejake ty "ostatni", ale proto, abych se staral o sebe, svoji zivotni uroven, a pripadne o lidi, na kterych me zalezi ... a takovych lidi opravdu neni mnoho, radove do deseti, a v naproste vetsine pripadu se tito lide o sebe dokazi postarat sami.

+1/0
12.12.2011 7:45

3lipy

Re: Kdo za to může?

Máte výstižný nick...neni divu, že to v naší společnosti vypadá tak jak vypadá...

0/0
12.12.2011 9:26

Martin V2

Re: Kdo za to může?

A já si podle volebních výsledků odhadoval, že více lidí je tu se socialistickým myšlením. Takže jak to tu vypadá je hlavně jejich zásluha.

+1/0
12.12.2011 9:33

blob

Re: Kdo za to může?

Možná výstižný nick, ale rozhodně zdravé názory.

+1/0
12.12.2011 9:46

jeste asocialnejsi grupa

Re: Kdo za to může?

a vite vy co ? klidne vsem tem duchodcum a socialne slabym pomahejte, prispivejte jim na najemne, starejte se o ne ... jak je ctena libost, ale delejte to laskave ZA SVOJE PENIZE, a me i moji penezenku z toho laskave vynechte. dekuji mohokrat ...

+2/0
12.12.2011 9:57

jarinka

Zbývá už jen

rozjet asistované sebevraždy. Ale kolik ty budou stát, nevíte někdo?

+1/0
12.12.2011 7:22

Martin V2

Re: Zbývá už jen

Pustě si plyn, účet už přijde pozůstalým a vy to nemusíte řešit.;-DR^

+2/0
12.12.2011 7:28

jarinka

Re: Zbývá už jen

Nechat po sobě dluhy? Ne!!!

0/0
12.12.2011 7:56

Martin V2

Re: Zbývá už jen

Tak to udělejte těsně po důchodu a nechte ho ležet vedle sebe. Když nebudete opatrná, ušetří se i částka za zpopelnění.:-)

0/0
12.12.2011 9:38

Martin V2

Měla byt koupit

Měla byt koupit do osobního vlastnictví, pravděpodobně to bylo pár korun a žádný nájem by neplatila.

0/0
12.12.2011 6:57

aroneček

Re: Měla byt koupit

A za co?

0/0
12.12.2011 7:10

Martin V2

Re: Měla byt koupit

Za peníze!

U relativně nového bytu 3+1(výstavba 1985) jsem platil v roce 2008 anuitu 15tis. a pak se byt stal mým.

Ono to chce myslet trochu do budoucnosti a nejen pořád brečet jak jsou všichni zlí, když se Vám s nima nepovede vyje3nout.R^

0/0
12.12.2011 7:15

MacX

Re: Měla byt koupit

No, nevím, jestli je v téhle zemi běžné koupit před 3 lety byt za 15 tisíc. Navíc, paní v příkladu autora má 85 let. Do důchodu tedy šla někdy v polovině 80. let.

0/0
12.12.2011 7:32

jeste asocialnejsi grupa

Re: Měla byt koupit

a proto se snad z nejakeho uchylneho duvodu domnivala, ze ceny zustanou stejne na veky veku a nikdy jinak ?

+1/0
12.12.2011 7:37

MacX

Re: Měla byt koupit

Ty se svými negramotnými poznámkami mlč.

0/0
12.12.2011 7:40

jeste asocialnejsi grupa

Re: Měla byt koupit

aaa, soudruhovi se styska po mladych casech, kdy stacilo mavnout rukou a oponent byl umlcen ? no, musim vas zklamat, tyto doby jiz skoncily a ted vam lide na nejake to mavani rukou ukazi maximalne tak vztyceny prostrednicek ;-)

+3/0
12.12.2011 7:47

mamina2

Re: Měla byt koupit

Článek je o družstevním bytě. Takže paní by při převodu platila jen tu anuitu a to mohlo být opravdu klidně pár korun.

0/0
12.12.2011 9:15

Martin V2

Re: Měla byt koupit

Nekupoval se byt, jednalo se o převod družstevního bytu do soukromého vlastnictví, jestli to nechápete, nechte si to od někoho vysvětlit.

+1/0
12.12.2011 9:35

falm

Překlep...?

"tedy bude dražší než v prace?, kde se má přiblížit sto korunám"

0/0
12.12.2011 6:12



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.