Osobní

Ilja Hynek

Kolik mrtvol je potřeba pro vaše uspokojení?

Komu tuto otázku položit? A jak na ni asi odpoví. Já ji pokládám Vám, čtenářům blogu, k zamyšlení nad životem. Pozastavte se a zapřemýšlejte, kdy Vás naposledy uchvátily stovky nebo tisíce mrtvol, například v nějakém filmu?

7.5.2017 v 20:25 | Karma článku: 14.04 | Přečteno: 878 | Diskuse

Ilja Hynek

Fobie - bojíme se všichni?

Tolik fóbií jako poslední rok jsem už dlouho nezaznamenal. Obavy začínající na všechny možné písmena abecedy. Máme tedy fóbie - strach z něčeho? Neboje to jenom módní doplněk, aby bylo o čem mluvit. Lidi pořád o nečem mluví...

28.8.2015 v 5:12 | Karma článku: 11.18 | Přečteno: 397 | Diskuse

Ilja Hynek

Kladivo na podnikatele? EET!

EET ano či ne Anketa/hlasování, skončila, ohledně EET a registračních pokladen se nashromáždilo 250 odpovědí. Graficky vyjádřené zde v článku a Vaše komentáře k EET také. Neupraveno.

28.7.2015 v 12:25 | Karma článku: 22.78 | Přečteno: 1050 | Diskuse

Ilja Hynek

Máte vlastní názor? Tak do toho...!!!

EET - elektronická evidence tržeb, ano či ne. To můžete sami zhodnotit a vyjádřit se v dotazníku/anketě. http://goo.gl/forms/oTK0gnqkLz Když Vás bude do 26.7 přes 1000, něco se snad začne dít. Zatím odpovědělo 182 lidí.

18.7.2015 v 11:59 | Karma článku: 18.09 | Přečteno: 661 | Diskuse

Ilja Hynek

EET ano či ne. Vyplňte online průzkum.

Vytvořil jsem vlastní průzkum " ano nebo ne" na názory lidí ohledně EET. http://goo.gl/forms/oTK0gnqkLz Vyplňte mi dotazník a uvidíme kolik lidí, dle čtenosti mých blogů minimálně 1000 také, bude mít vlastní názor.

12.7.2015 v 23:12 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 734 | Diskuse

Ilja Hynek

Výzkumy STEM, ANO a 1097 lidí jako základ

Před chvílí mi dorazila zpráva z Twitteru od Andreje Babiše, že prý většina lidí podporuje zavedení EET. Prý to byl výzkum agentury STEM. Je to i na stránkách ANO, ALE! Už se v tom tvrzení nedozvíte, že to byla blesková! akce STEM

9.7.2015 v 18:47 | Karma článku: 29.89 | Přečteno: 1254 | Diskuse

Ilja Hynek

Psi a děti dohromady

Poslední týden v květnu uspořádal Kynologický klub Tišnov další psí akci. Tentokrát to bylo pro žáky jedné základní školy z Tišnova, s podtitulem „ Jak se zachovat, potkám-li cizího psa“

20.6.2013 v 9:58 | Karma článku: 15.41 | Přečteno: 560 | Diskuse

Ilja Hynek

Ochraňte svou FVE vložením do Registru solárních elektráren

Nenechte se okrádat, informujte potencionální zloděje, že se jim to nevyplatí. Vložte své solární panely jako celek, FVE, do registru solárních elektráren. Vyplatí se to. Projekt Registr solárních elektráren byl rozjet minulý rok v červnu a pomalu nabírá na síle.

9.6.2012 v 22:20 | Karma článku: 6.93 | Přečteno: 257 | Diskuse

Ilja Hynek

Pokoušejí se mě zabít

Opět to zkusili ve velkém, tentokrát minulý měsíc v březnu v Brně. V jednom z největších center kde si běžně lidi nakoupí, nebo si i odpočnou, což jsem měl v plánu i já. Jenže.. Nečekal jsem jich tolik, šest. A navíc chvíli po poledni a na takovém místě. Poznal jsem je hned.

22.4.2012 v 21:26 | Karma článku: 14.72 | Přečteno: 1147 | Diskuse

Ilja Hynek

Jak se zbavit důchodců...

Na tuto otázku našli odpověď družstevníci jednoho domu v Brně. Prostě jim zvednou nájem tak vysoko, že na to celý důchod nebude stačit. A i případná sociální dávka podpory bude ještě použita na nájem. A ve výsledku zbyde na jídlo, telefon, cestování na měsíc asi 800,- Kč.. To je 26,- Kč na den..

12.12.2011 v 6:05 | Karma článku: 24.03 | Přečteno: 1830 | Diskuse

Ilja Hynek

Jak vypadá dokonale chráněná fotovoltaická elektrárna?

Jak poznáte dokonale chráněnou fotovoltaickou elektrárnu na první pohled? No přeci, že má na svém vstupu u brány nebona budově umístěnou registrační samolepku.

20.9.2011 v 13:20 | Karma článku: 9.10 | Přečteno: 1307 |

Ilja Hynek

Jak vypadá dokonale chráněná FVE?

Jak poznáte dokonale chráněnou fotovoltaickou elektrárnu na první pohled? No přeci, že má na svém vstupu u brány nebo na budově umístěnou registrační samolepku Registru solárních elektráren a solárních panelů.

20.9.2011 v 13:12 | Karma článku: 9.65 | Přečteno: 482 | Diskuse

Ilja Hynek

Zamezte krádežím solárních panelů!

Registr solárních elektráren a solárních panelů pro Evropu Můžete zamezit krádežím solárních panelů a měničů. Nápad je tu! Server Registr solárních elektráren a solárních panelů. Buďte tam co nejdříve s registrovanými panely a lupiči nemají šanci!

31.7.2011 v 21:25 | Karma článku: 7.77 | Přečteno: 787 | Diskuse

Ilja Hynek

Čiň dobře a budeš po zásluze potrestán, udělej opak a uvidíš!

Ale může to být i jinak. Jde jen o to, nenechat na sebe pořád křičet, nechat se ponižovat a utlačovat jak v osobním životě, tak v práci a stát si za svými činy. Pokud jsou v souladu se zákony státu, vírou či přesvědčením. Tím nemyslím extremistické skupiny, ať už jsou jakkoli založeny.

22.5.2011 v 23:11 | Karma článku: 12.23 | Přečteno: 1720 | Diskuse

Ilja Hynek

Mléko za 12,- a kilo řízků za 100?

Litr mléka za dvanáct korun? Kilo řízků za sto? Svíčková také za podobnou cenu? Ano, to jsou ceny, za které může nakupovat český člověk (i Moraváci )dobré a kvalitní potraviny od českých dodavatelů. Jenom nesmí vybírat v supermarketech, ale musí znát svého farmáře, řezníka či chovatele dobytka.

10.4.2011 v 14:16 | Karma článku: 19.62 | Přečteno: 2673 | Diskuse

Ilja Hynek

Lidé a psi. Můžou spolu vycházet?

V České republice je hodně psů, spousta psů a hodně majitelů má více než jednoho psa. Existují chovné stanice. Existují lidé co mají rádi psy. A existují lidé, kteří nemají rádi lidi, co mají rádi psy. Nebo spíš nemají rádi ty psy. Ale proč?

10.1.2011 v 20:15 | Karma článku: 13.74 | Přečteno: 1822 | Diskuse

Ilja Hynek

Chcete vědět nějaké informace? Ptejte se! Jinak se nic nedozvíte!

Je to už přes 50 dní, co jsem objednal službu internet ADSL od T-Mobile, podepsal smlouvu a čekal na technické šetření a výsledek. Do dnešního dne jsem uskutečnil asi 20 telefonátů na operátora s dotazem, co se děje, ale nikdo z lidí v call centru mi nebyl schopen dodnes sdělit výsledek.

29.11.2010 v 21:33 | Karma článku: 8.00 | Přečteno: 1395 | Diskuse

Ilja Hynek

Konkurenční boj, naschvály nebo ignorace? O2 versus T-Mobile

O2 nejspíš blokuje internetové aktivace od T-MobileJako běžný občan, jsem si chtěl pořídit pevný internet. To jsem ale netušil, že něco tak jednoduchého, jako je aktivace již dříve zavedené služby v místě bydliště, bude trvat více než 40 dní. Podle mě je to v lidech, ne v technice, ale jméno odpovědné osoby jsem zatím nezjistil.Chtěl jsem internet od T-Mobile v akční nabídce října s datovým zařízením - modemem a PC k tomu. Stal jsem se tedy účastníkem řízení. 11.10 jsem podal žádost přes operátora a dodnes se nic nestalo. Odpovědnou osobu skrze aktivace neseženete, vše prý jede přes systém. Odeslání požadavku z T-Mobile na O2 prý proběhlo ihned. Potvrzení jsem dostal druhý den po objednání s číslem objednávky. Prý počkejte několik dní, budete kontaktováni technikem. Leda prd.

20.11.2010 v 12:53 | Karma článku: 14.09 | Přečteno: 2509 | Diskuse

Ilja Hynek

Od čerta k ďáblu, aneb čekací doba 36 dní u T-Mobile.

Jsem zákazníkem u T-Mobile od jeho prvopočátku působení v ČR. Nejdříve předplacená SIM karta, pak firemní zákazník. Využíval jsem téměř všechny služby, co šly. Až teď jsem poznal, co to je „čekací doba“. Používal jsem i 4G internet, což bylo tak akorát na malé soubory, ale v novém místě působiště 4G není. Tedy mě, po prosbě na změnu tarifu, promptně přepnuli na GPRS. Jsem na něm již 35 dní. Znáte jistě rychlost GPRS. Šílené.

17.11.2010 v 9:50 | Karma článku: 15.94 | Přečteno: 2107 | Diskuse

Ilja Hynek

Člověk a pes jsou si opět o něco blíž

Tedy alespoň v Brně na Kraví hoře a jejím okolí. V sobotu 15. května zde proběhla dobročinná akce na podporu psího útulku Tibet poblíž Bučovic. Šlo o setkání majitelů psů jakékoli rasy s profesionální vychovatelkou a cvičitelkou Jiřinou Hynkovou, která zde informovala o situacích, jak být lepším pánem svého psa.

17.5.2010 v 22:20 | Karma článku: 12.26 | Přečteno: 2000 | Diskuse
Počet článků 44 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1836

Zajímám se o různé kulturní a nyní i politické akce. Kulturní ty netradiční. Píšu o tom, co lidi zajímá, i tom, o čem se nemluví, ale ví. HTML žije! a Seznam není všemocný!

Snažím se podávat nezkreslené informace, všechny zdroje si osobně ověřuju. Píšu o tom, co mě i ostatní lidi, jak se říká, "pálí".

Říkám pravdu natvrdo a píši o tom, co si můžu ověřit.

Co nevím, to se naučím a když mě někdo "poučí" v oboru, který neznám, beru to.

Je-li něco, co za to stojí, napíšu o tom.