Osobní

Ilja Hynek

Kdo chce zabít Pražáky?

Po shlédnutí dnešních TV novin mě napadá tato otázka. Týká se to snížení rychlosti v Praze na některých – téměř všech kde je nyní 70ka – silnicích ze 70 km/h na 50 km/h. Koho to zase napadlo? Kdo kde co spočítal? Kdo chce zase vydělat na emisích. Není třeba v plánu umístit v Praze pouliční kyslíkový bar, jako jinde ve světě? Ono už jsou i v Praze, jasně, pár let a pomáhají lidem, ale není to zas nějaký pokus z vyšších míst, jak poslední dobou stále slýcháme. Někdo chce zase vydělat? Prý snížit hluk. Prdlajs. Snad jen o pár procent. Co je za snižováním rychlosti v Praze? Hluk, pozemky, životní prostředí? Víte někdo víc? Může za to jen město Praha a její zastupitelé nebo někdo jiný?

14.12.2009 v 18:26 | Karma článku: 35.12 | Přečteno: 6093 | Diskuse

Ilja Hynek

Máte doma také krvelačnou bestii?

Pokud ano, jste nejspíše také majitelem domácího psího mazlíčka s váhou větší jak 20 kilo. Osobně jsem měl tu zkušenost se zlatým retrívrem Amálkou a labradorem Cabem. Oba to však byli slepečtí vodicí psi ve výcviku. Jasně, že mě kousli nebo škrábli zubem, ale to vše, protože jsem si s Amálkou či Cabem hrál a učil je pro různé situace budoucího povolání. A jak jistě víte, pes má jenom zuby a tlapy s drápy, takže se nemůžete divit, že se občas vyskytnete blízko nich.

13.11.2009 v 22:05 | Karma článku: 19.32 | Přečteno: 6889 | Diskuse

Ilja Hynek

Jak slaví Vánoce vodicí psi?

No přece jako lidi, sejdou se v místě bydliště jednoho superpsa nebo superfen, mají nazdobený Vánoční stromeček, nachystané dárky a samozřejmě něco k pití,ale protože jsou to slušní psi, nikdy se neopijí a pijí jen vodu.

25.1.2009 v 20:07 | Karma článku: 14.36 | Přečteno: 2323 | Diskuse

Ilja Hynek

Není sýr jako sýr

A že je to poznat, to jsem zažil na vlastní jazyk. Dostal jsem se k ochutnávce sýrů z rodinné farmy a už jsem jejich odběratel.

25.1.2009 v 19:29 | Karma článku: 11.24 | Přečteno: 1592 | Diskuse

Ilja Hynek

Jak se žije s princeznou

Princezna Viktorie za mnou přišla na podzim roku 2007 a zůstala se mnou až do podzimu 2008. Pak musela pracovně odcestovat a už se nejspíš nevrátí. Ale ten rok stál za to. Byl nezapomenutelný. Plný veselých úsměvů, procházek a společně strávených chvil.

11.1.2009 v 20:18 | Karma článku: 18.80 | Přečteno: 2877 | Diskuse
Počet článků 44 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1836

Zajímám se o různé kulturní a nyní i politické akce. Kulturní ty netradiční. Píšu o tom, co lidi zajímá, i tom, o čem se nemluví, ale ví. HTML žije! a Seznam není všemocný!

Snažím se podávat nezkreslené informace, všechny zdroje si osobně ověřuju. Píšu o tom, co mě i ostatní lidi, jak se říká, "pálí".

Říkám pravdu natvrdo a píši o tom, co si můžu ověřit.

Co nevím, to se naučím a když mě někdo "poučí" v oboru, který neznám, beru to.

Je-li něco, co za to stojí, napíšu o tom.