Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Reklamní agent – ohrožený druh?

10. 10. 2009 15:36:21
Stále se spousta lidí se vydává za něco, co nejsou, a třeba nechtěně, nebo i záměrně, vydávají v omyl své klienty či zákazníky s tím že ten poté dochází už jen z pojmenování osoby či názvu firmy v mylný závěr. A nastalá situace může vyústit v celek omylů, polopravd a neshod na obou stranách. Ano, jde o obchodní jednání, firemní nabídky a poptávky. Jde o obchod v reklamě. Jde o správné pochopení požadavků klienta a odpovídající nabídku služeb.
QR-kodyQR-kodyIlja Hynek

Když jdete do firmy s požadavkem prezentace Vaší firmy, dostanete se do reklamní agentury a jednáte s nějakou osobou. Ta se představí jménem, případně funkcí. Kam se poděl reklamní agent jako takový? Na internetu se to agenturami jen hemží. Ale za vším stojí člověk, jedinec a ten má jméno. Je pár firem, co podnikají pod jménem a pár jednotlivců vložilo své jméno do celosvětové sítě nejen v oboru reklamy, ale i stavebnictví a jiných služeb.

Určitě jste se setkali s roztodivnými jmény společností, které nemají nic společného s její činností. Nebo jste třeba našli pět a více společností na jedné adrese s nic neříkajícím názvem a už vůbec jste nenašli jejich majitele. Ano, i tak se dá podnikat v Česku.

Společnosti, které si budují své renomé již několik let – on-line od dob začátků internetu, nebo i nyní rozbíhají svou činnost, každá jednotlivě vzniká za účelem zisku. Nikdo přece nepodniká jen pro radost z práce. Jde o lidi, o klienty, o Vás, o nás. Obchodem přece žije celý svět už od první směny něco za něco. První barterové smlouvy byly uzavřeny již v pravěku, co se člověk naučil směňovat své zboží.

Existuje krásné rčení „ důvěřuj, ale prověřuj“ kterým by se mělo řídit každé obchodní rozhodnutí. A kde si dnes vše o firmách ověříte? Přeci na internetu. Naleznete tam i „firmy“ které nemají ani www stránky, jen inzerují telefon, a přesto s nimi někdo obchoduje. Naleznete tam i velké korporace a známé podniky. Jakmile se na internetu něco objeví, už to tam zůstane napořád.

No a kam se poděl reklamní agent? Existuje přeci v každé reklamní agentuře, jen se ještě neprojevil. A existoval tady i dříve. A již od 13. února 1992, kdy byla Česká republika připojena k internetu, nastala nová doba reklamních agentů. Vzniklo nové obchodní prostředí, zvoucí se virtuální, existující jenom z nul a jedniček. Ale ve výsledku jde o ohromnou sílu a zásah většiny světové populace, kde je k dispozici připojení k internetu.

Autor: Ilja Hynek | sobota 10.10.2009 15:36 | karma článku: 6.68 | přečteno: 1372x

Další články blogera

Ilja Hynek

Drsný příběh jedné šťastné rodiny

Je krásný nedělní jarní den, roku 2018. Blíží se devátá hodina ranní a je ticho. Podezřelé ticho. Zvláště, pokud jste rodina s třemi malými dětmi bydlící na kraji obce ve velkém domě se zahradou.

18.11.2017 v 17:29 | Karma článku: 7.36 | Přečteno: 416 | Diskuse

Ilja Hynek

Kolik mrtvol je potřeba pro vaše uspokojení?

Komu tuto otázku položit? A jak na ni asi odpoví. Já ji pokládám Vám, čtenářům blogu, k zamyšlení nad životem. Pozastavte se a zapřemýšlejte, kdy Vás naposledy uchvátily stovky nebo tisíce mrtvol, například v nějakém filmu?

7.5.2017 v 20:25 | Karma článku: 13.47 | Přečteno: 842 | Diskuse

Ilja Hynek

Fobie - bojíme se všichni?

Tolik fóbií jako poslední rok jsem už dlouho nezaznamenal. Obavy začínající na všechny možné písmena abecedy. Máme tedy fóbie - strach z něčeho? Neboje to jenom módní doplněk, aby bylo o čem mluvit. Lidi pořád o nečem mluví...

28.8.2015 v 5:12 | Karma článku: 10.13 | Přečteno: 365 | Diskuse

Ilja Hynek

Kladivo na podnikatele? EET!

EET ano či ne Anketa/hlasování, skončila, ohledně EET a registračních pokladen se nashromáždilo 250 odpovědí. Graficky vyjádřené zde v článku a Vaše komentáře k EET také. Neupraveno.

28.7.2015 v 12:25 | Karma článku: 22.27 | Přečteno: 1001 | Diskuse

Další články z rubriky Ekonomika

Petr Šindelář

Výrobci vzkazují spotřebitelům. Spotřebitelé vzkazují obchodníkům

Po světě se roznesla fáma, že Číňanům i přes nedostatek kvalitní smetany zachutnalo máslo. Evropanům máslo prudce zdražilo a obchodníci nutí spotřebitele se ceně přizpůsobit, což v našem malém Česku neplatí pouze pro máslo...

20.11.2017 v 9:52 | Karma článku: 20.73 | Přečteno: 733 | Diskuse

Milan Petrák

Ke starším podnikatelům pro minerálku, k mladším pro slivovici

Obliba oboru podnikání je silně závislá na věku i pohlaví. Starší muži dávají přednost jiným oborům podnikání než mladší a stejně tak to platí pro ženy.

18.11.2017 v 22:28 | Karma článku: 5.26 | Přečteno: 379 | Diskuse

Karel Trčálek

Marxistické hlavy řádí jako divé, socialismus je zpátky v plné parádě

Ale netouží většina z nás právě po socialismu? Copak se nechceme vrátit zase tam, kde nám bylo tak dobře, kde nám bylo bez eurofašistů mnohem, ale opravdu mnohem líp?

16.11.2017 v 12:39 | Karma článku: 13.29 | Přečteno: 609 | Diskuse

Markéta Šichtařová

Marxistické hlavy řádí

Když jsem o nich kdysi dávno slyšela poprvé, pomyslela jsem si, jaký naivka asi může na takovou pitomost z říše konspiračních teorií skočit. Teď už mám konečně odpověď. Je to Evropská komise.

16.11.2017 v 8:00 | Karma článku: 47.46 | Přečteno: 14970 | Diskuse

Hana Šťastná

Aby mi kobyla nezchromla cestou do gdPR....

V souladu s fyzickou a mentální náturou, pod vlivem okolností a tužeb, klopýtám životem na koni jménem Osud. Příští jaro mi Velký Bruselský Bratr (VBB) nasadí brnění v podobě Nařízení GDPR (General Data Protection Regulation).

15.11.2017 v 13:19 | Karma článku: 26.38 | Přečteno: 1088 | Diskuse
Počet článků 44 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1811

Zajímám se o různé kulturní a nyní i politické akce. Kulturní ty netradiční. Píšu o tom, co lidi zajímá, i tom, o čem se nemluví, ale ví. HTML žije! a Seznam není všemocný!

Snažím se podávat nezkreslené informace, všechny zdroje si osobně ověřuju. Píšu o tom, co mě i ostatní lidi, jak se říká, "pálí".

Říkám pravdu natvrdo a píši o tom, co si můžu ověřit.

Co nevím, to se naučím a když mě někdo "poučí" v oboru, který neznám, beru to.

Je-li něco, co za to stojí, napíšu o tom.



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.