Reklamní agent – ohrožený druh?

Stále se spousta lidí se vydává za něco, co nejsou, a třeba nechtěně, nebo i záměrně, vydávají v omyl své klienty či zákazníky s tím že ten poté dochází už jen z pojmenování osoby či názvu firmy v mylný závěr. A nastalá situace může vyústit v celek omylů, polopravd a neshod na obou stranách. Ano, jde o obchodní jednání, firemní nabídky a poptávky. Jde o obchod v reklamě. Jde o správné pochopení požadavků klienta a odpovídající nabídku služeb.

QR-kodyIlja Hynek

Když jdete do firmy s požadavkem prezentace Vaší firmy, dostanete se do reklamní agentury a jednáte s nějakou osobou. Ta se představí jménem, případně funkcí. Kam se poděl reklamní agent jako takový? Na internetu se to agenturami jen hemží. Ale za vším stojí člověk, jedinec a ten má jméno. Je pár firem, co podnikají pod jménem a pár jednotlivců vložilo své jméno do celosvětové sítě nejen v oboru reklamy, ale i stavebnictví a jiných služeb.


Určitě jste se setkali s roztodivnými jmény společností, které nemají nic společného s její činností. Nebo jste třeba našli pět a více společností na jedné adrese s nic neříkajícím názvem a už vůbec jste nenašli jejich majitele. Ano, i tak se dá podnikat v Česku.


Společnosti, které si budují své renomé již několik let – on-line od dob začátků internetu, nebo i nyní rozbíhají svou činnost, každá jednotlivě vzniká za účelem zisku. Nikdo přece nepodniká jen pro radost z práce. Jde o lidi, o klienty, o Vás, o nás. Obchodem přece žije celý svět už od první směny něco za něco. První barterové smlouvy byly uzavřeny již v pravěku, co se člověk naučil směňovat své zboží.


Existuje krásné rčení „ důvěřuj, ale prověřuj“ kterým by se mělo řídit každé obchodní rozhodnutí. A kde si dnes vše o firmách ověříte? Přeci na internetu. Naleznete tam i „firmy“ které nemají ani www stránky, jen inzerují telefon, a přesto s nimi někdo obchoduje. Naleznete tam i velké korporace a známé podniky. Jakmile se na internetu něco objeví, už to tam zůstane napořád.


No a kam se poděl reklamní agent? Existuje přeci v každé reklamní agentuře, jen se ještě neprojevil. A existoval tady i dříve. A již od 13. února 1992, kdy byla Česká republika připojena k internetu, nastala nová doba reklamních agentů. Vzniklo nové obchodní prostředí, zvoucí se virtuální, existující jenom z nul a jedniček. Ale ve výsledku jde o ohromnou sílu a zásah většiny světové populace, kde je k dispozici připojení k internetu.

Autor: Ilja Hynek | sobota 10.10.2009 15:36 | karma článku: 7,21 | přečteno: 1378x
  • Další články autora

Ilja Hynek

Fobie - bojíme se všichni?

28.8.2015 v 5:12 | Karma: 11,18

Ilja Hynek

Kladivo na podnikatele? EET!

28.7.2015 v 12:25 | Karma: 22,94