Firmy, víte, kde končí vaše tisková reklama?

Tak jsem byl dnes nucen uklidit papírový sběr za několik let a navštívil jsem jednu sběrnu v Brně. Fronta. To jsem nečekal. Dva důchodci s novinama do sběru za pár korun, to se dalo čekat, ale co jsem nečekal, byl člověk s autem plným reklamních tiskovin. Časopisy, letáky, akční nabídky supermarketů. A teď to přijde.

Přišlo. To vše by bylo v pořádku, kdyby se nejednalo o přibližně měsíční letákové reklamní kampaně různých prodejců aut, akční nabídky textilu, obuvi a oblečení známých firem. V neposlední řadě nabídky velkoobchodů potravin, i těch nadnárodních.

Ale co není v pořádku, je to, že se jednalo ještě o originální zabalené výtisky v balení po stovkách až tisících, někdy i v igelitu, tak, jak se to dodává firmám pro roznos letáků. A uvnitř sběrny až po strop vyrovnané letáky, jako v tiskárně, ještě vonící novotou. Zabalené, neroznesené, vykoupené po 2 Kč za kilo.

Opravdu si myslíte, že letáková reklama je účinná a letáky dorazí, tam, kam mají? Po dnešním dni budu osobně těžko inzerovat v papírové formě, navíc na křídovém papíře, nebo snad dokonce nechat tisknout tisíce reklamních A5 knížek v plné barvě. Letáková forma inzerce je možná v určitých případech cílená, ale je třeba zajistit si roznos. Osobně budu inzerovat a roznášet letáky sám.

Ještě, že nedělám do tiskové reklamy. Firmy si budou muset lépe dohlédnout na své lidi, kteří roznáší letáky po městech. Nebo zvolit jiný typ reklamy, takový, který je měřitelný a nic se nevyhodí.

Majitelé firem, a teď to oznamuji firmám v jakémkoli městě, zajděte se podívat do sběrny papíru a přesvědčte se, kde končí vaše reklamní letáky. A napište mi zde, nebo rovnou na e-mail.

Autor: Ilja Hynek | úterý 5.10.2010 19:29 | karma článku: 15,73 | přečteno: 2620x
  • Další články autora

Ilja Hynek

Fobie - bojíme se všichni?

28.8.2015 v 5:12 | Karma: 11,18

Ilja Hynek

Kladivo na podnikatele? EET!

28.7.2015 v 12:25 | Karma: 22,94