- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi takhle to dopadne pri cekani na internet od T-MObile
Internet pro práci
Protože potřebuji k práci internet, objednal jsem si na novou adresu, kde již dříve bylo ADSL, ale od O2, jejich speciální nabídku od T-Mobile. Rychlý internet bez pevné linky. V prodejně na dálku zjistili, že ano, ADSL pojede, dráty jsou natažené, a tedy že mohu objednat jejich výhodnou nabídku. Učinil jsem tak 10.10.2010. Již 11.10 mě přišel e-mail s informací, že mám pár dní počkat. Čekal jsem. Dva dny. Pak jsem zavolal, jak že se bude postupovat dále. Informovali mě, že mám počkat, že je vše podáno a že se mi ozve technik a pak mi přijde poštou modem i se zařízením – PC.
Znám techniky, raději jsem se ještě v následujících dnech dvakrát připomněl. Vždy mi na lince operátoři řekli, že je čas. Tak jsem týden počkal. 22.10 další telefonát a dostalo se mi informace, že mají až 25 dní na vyřízení. Čekal jsem dál, relativně v klidu, ale už trochu vytočený. Za dva dny opět dotaz, stejný výsledek, další týden, další telefonát, opět stejný výsledek. Proto jsem se opět připomněl 30 a 31.10. Zase žádný výsledek.
Hledání, kde to vázne.
Zavolal jsem tedy 7.11, kdy to už bylo 26 dní, tedy vše už dávno mělo fungovat. V tuto chvíli už jsem to řešil jako reklamaci. Slušně, ale dostatečně naštvaně, jsem zavolal ještě 8, 11, a 13.11. To už byl prý několikrát kontaktován i O2 a upomínán, že to trvá dlouho. Když už jsem sehnal jméno osoby na T-Mobile, která mi začala pomáhat, chtěl jsem sehnat nějakého technika, kterého bych si přivezl, abych něco urychlil.
Reklamace služby
Jenže.
Informaci Vám dát nesmí, telefony nebo e-maily už vůbec ne. Začal jsem tedy zjišťovat sám, kdo za to může. Za vším je přeci jméno a osoba, která službu zajišťuje. Dostal jsem se až na vedení firmy, se kterou technicky T-Mobile spolupracuje a ADSL internet zajišťuje – T-Systems. Dovolal jsem se, ale když už jsem byl skoro u cíle, zase jsem se dozvěděl, že musím volat do T-Mobile na operátora, že tam mají tak nastavené programy a že to musí jít standardní cestou.
A tady už jsem fakt naštvaný
Od 13.11 volám jen na jméno osoby na call centru T-Mobile a slíbili řešení. Naposledy jsem volal 16.11 s informací, že jsem taky rozhořčeně volal na T-Systems a požadoval technika, ale zase jsem skončil u operátorů.
Dokonce mi slíbili kompenzaci. To jsem tedy zvědavý.
Výsledek je, že to vázne u O2, ale můj operátor by přeci mohl pracovat pružněji. Dnes je to 36 dní, co už čekám na zapojení internetu a půl hodiny práce technika v místě bydliště. Na aktivaci ADSL.
Výsledek? V nedohlednu!
Ptám se tedy. Proč je taková obrovská reklama na služby téměř ihned a já čekám 36 dní. Práce mi utíká, nestíhám on-line služby a moje nynější připojení, taktéž od T-Mobile přes GPRS je pomalé.
Co na to říkáte? Znáte někdo nějakého technika z O2? Pošlete mi ho. Jste z O2 nebo T-Mobile? Pak se podívejte, kde je u Vás ve firmě chyba. Nebo se u Vás stavím osobně.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!