Konkurenční boj, naschvály nebo ignorace? O2 versus T-Mobile

O2 nejspíš blokuje internetové aktivace od T-MobileJako běžný občan, jsem si chtěl pořídit pevný internet. To jsem ale netušil, že něco tak jednoduchého, jako je aktivace již dříve zavedené služby v místě bydliště, bude trvat více než 40 dní. Podle mě je to v lidech, ne v technice, ale jméno odpovědné osoby jsem zatím nezjistil.Chtěl jsem internet od T-Mobile v akční nabídce října s datovým zařízením - modemem a PC k tomu. Stal jsem se tedy účastníkem řízení. 11.10 jsem podal žádost přes operátora a dodnes se nic nestalo. Odpovědnou osobu skrze aktivace neseženete, vše prý jede přes systém. Odeslání požadavku z T-Mobile na O2 prý proběhlo ihned. Potvrzení jsem dostal druhý den po objednání s číslem objednávky. Prý počkejte několik dní, budete kontaktováni technikem. Leda prd.

Myslel jsem, ze to bude OK, ale je to KO

Posledních pár týdnů se mi dostává na internetových stránkách T-Mobile tato následující nic neříkající informace :
Stav sledování objednávky ADSL
U objednávky číslo xxxxxxx od 11.10.2010 probíhá technické šetření na straně poskytovatele internetového připojení.
Tento  status může trvat až 30 dní. ( trvá to již 40 dní a nikdo není schopen říci, kdo to kde v O2 blokuje)
U aktivace tarifu ADSL bez pevné linky budete v nejbližších dnech kontaktován na telefonním čísle  uvedeném v objednávce
služeb za účelem domluvení termínu návštěvy   technika na instalační adrese uvedené v objednávce služeb.
U   portace ADSL právě probíhá 30denní portační lhůta mezi poskytovateli  internetového připojení.
Následně dojde k technickému šetření a   samotnému přepojení, součástí kterého je krátkodobý výpadek internetu.
Tedy obecně je vše v šetření, do detajlů nevíte nic. A tedy občane čekej. Ono se to snad pohne.
Už mi došla trpělivost!!
Má trpělivost je veliká, ale ne neomezená. Internet potřebuji k práci a tedy už jsem napsal článek na adresu T-Mobilu, který naleznete na BLOGU na IDNES. Nyní chystám článek na adresu O2 tamtéž. Protože tohle přeci ani není možné, když se dnes kdekoli a cokoli řídí klávesnicí, online služby nevyjímaje.
Kdo je odpovědný za aktivace?
Posílám Vám tento článek jako návrh na případné reportáže, nebo spojení se v boji proti mocným. Co když jde o prosazování monopolu na trhu s internetem. Vždyť ono tady dříve jiné možnosti nebylo. A dráty již dříve natažené patří jedné firmě.
Tento článek bude poslán i do redakcí dalších tiskovi a také do mediálních zpravodajství našich TV stanic. Uvidím, kdo se ozve. Obětují tu jednu osobu, která to nejspíše blokuje - aktivace od T-Mobile u O2, nebo se pohnou ledy?
Šestnáct telefonátů na operátora, až jsem skončil u reklamace nedodané služby. Čtyřicet dní čekání a nic. Nikdo se neozve. Je to normální? Podle mě není. Ale zkuste si zavolat sami na operátora T-Mobile nebo O2. Najdete tam proškolený personál, který Vás "vyfiltruje" ale na zodpovědnou osobu se nedostanete.
Ilja Hynek

Autor: Ilja Hynek | sobota 20.11.2010 12:53 | karma článku: 14,38 | přečteno: 2509x
  • Další články autora

Ilja Hynek

Fobie - bojíme se všichni?

28.8.2015 v 5:12 | Karma: 11,18

Ilja Hynek

Kladivo na podnikatele? EET!

28.7.2015 v 12:25 | Karma: 22,94