Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Marketing na internetu? Reklama nebo kvalitní www?

9. 06. 2012 22:25:37
Určitě mi dáte za pravdu, když řeknu, ženejdůležitější částí reklamy a propagacena internetujsou vlastní www stránky, dobřevyladěnéa bez chyb, tedy od začátkuSEO optimalizovanéa HTML validní.Samozřejměs exkluzivním,jinde se neopakujícím textem.

Jedině takové webové stránky mohou posloužit jako pevný základ pro všechny ostatní marketingové nástroje v reklamě on-line a v propagaci www stránek na internetu. Na takových firemních nebo soukromých www stránkách můžete postavit další část své firemní propagace.

Podnikání na internetu

Kdo chce podnikat či se nějak prosadit na internetu, musí se dostat na přední pozice ve vyhledávačích, nebo se začít propagovat www adresu svých stránek na různých, nejlépe tematicky zaměřených webech, tedy tam, kde se pohybují jeho potenciální klienti. V Česku je důležitý server Google a Seznam, jejich výsledky se promítají i do Atlas, Centrum, JYXO nebo Najisto.
Dosáhnout předních pozic ve vyhledávačích – SERP - není dnes už tak jednoduché. Většina firem i malých tvůrců se prezentuje výsledky z doby před dvěma lety, kdy bylo SEO relativně jednoduché a stránky na klíčová slova klienta byly co do počtu třetinové, než jsou dnes. Profesionálové z oboru SEO optimalizací tedy musí vynaložit 3x tolik úsilí, aby se pomocí správně navržených stránek dostali do popředí ve vyhledávačích.

Poctivá reklama nebo rychlé výsledky „na chvíli“

Je pár firem na internetu, které se prezentují aktuálními výsledky a je pár jedinců, kteří pro takové firmy pracují. Valná většina nabídek ale není relevantní, neodpovídá cenově ani výkonově nabízeným nebo požadovaným službám.
Osobně se řadím k reklamním agenturám, které prezentují výsledky aktuálně prováděné a takové, které díky poctivé a čisté SEO optimalizaci udrží firmu na předních pozicích, ať si dělá SEZNAM s GOOGLEM, co chtějí J. Nebo klidně dva tři roky zpátky, ale takové, které přežily nárůst dalších firem, konkurence a změny na Seznamu i Google.

Jak být vidět na předních pozicích?

Jak? No přeci kvalitní texty, vhodně zvolené odkazy, dostatek kvalitních zpětných odkazů z kvalitních serverů, (nikoli 500 či 600 odkazů za 3 dny z jedné IP adresy a z jedné rodiny serverů, která navíc není dohledatelná), žádné „suché blogovací systémy“ nebo „seo lišty“, na které si už Google došlápnul!
Dále čistý a validní HTML nebo PHP kód a další cca stovka podmínek, které dostanou a udrží Váš web na předních pozicích ve vyhledávačích. To ale není vše. Je třeba neustále pracovat s webem samotným, plus šířit informace o něm na sociálních sítích, blozích – těch důležitých pro Vaši činnost, e-mailovou komunikací a třeba i tištěnou formou. Zde platí, že v množství je síla. Ale zase platí, že všeho s rozumem.

Potřebujete být vidět? Chcete opravu?

Také provádím rekonstrukce www stránek z dob minulých nebo opravy webových prezentací po firmách, které právě používaly nekalé SEO praktiky pro rychlý posun v SEO. Ale na každého jednou dojde a nepoctivá tvorba se dostaví v omezení výsledku hledání, nebo rovnou zákazu – BAN – od Google nebo Seznamu ve vyhledání. Opravdu, takové stránky pořád existují!
Výsledek: Kdo chce mít kvalitní prezentaci a na internetu se zrovna neorientuje – mimo vyhledávání informací – měl by si pořídit vlastní reklamní agenturu nebo reklamního agenta nebo oboje. Nebo externistu, který prověří činnost stávajících služeb a zda výsledky dostály slibům.

Kdo Vám pomůže na internetu?

Jsem první internetový reklamní agent – Ilja Hynek, který si stojí za svými výsledky a pracuje pouze čistými metodami SEO, PPC doporučuju jen na „ nutné přechodné období“ a reklamu na internetu umísťuju tam, kde jsou lidi, klienti.
Zdá se Vám, že platíte drahé SEO služby? Nezdá se Vám výsledek dohledání Vaší firmy? Co když webmaster či „reklamka“ používá nekalé praktiky? Třeba z Vás „tahá peníze“ na zbytečné PPC kampaně nebo Vás „nutí“ do „blogovacích systémů“ kterých tu pár je, ale výsledky žádné. Nemáte odkazy? Nechte si to prověřit!
Chcete kvalitní služby reklamní agentury a svého vlastního reklamního agenta? Zavolejte mi. Na trhu s reklamou se pohybuji už 11 let a SEO optimalizace mých klientů přetrvávají všechny GOOGLE a SEZNAM změny algoritmů!!! Proč? Protože tvořím poctivě!

Za poctivost, jedinečnost a kvalitní služby se však platí!!

Autor: Ilja Hynek | sobota 9.6.2012 22:25 | karma článku: 6.15 | přečteno: 260x

Další články blogera

Ilja Hynek

Drsný příběh jedné šťastné rodiny

Je krásný nedělní jarní den, roku 2018. Blíží se devátá hodina ranní a je ticho. Podezřelé ticho. Zvláště, pokud jste rodina s třemi malými dětmi bydlící na kraji obce ve velkém domě se zahradou.

18.11.2017 v 17:29 | Karma článku: 7.36 | Přečteno: 416 | Diskuse

Ilja Hynek

Kolik mrtvol je potřeba pro vaše uspokojení?

Komu tuto otázku položit? A jak na ni asi odpoví. Já ji pokládám Vám, čtenářům blogu, k zamyšlení nad životem. Pozastavte se a zapřemýšlejte, kdy Vás naposledy uchvátily stovky nebo tisíce mrtvol, například v nějakém filmu?

7.5.2017 v 20:25 | Karma článku: 13.47 | Přečteno: 842 | Diskuse

Ilja Hynek

Fobie - bojíme se všichni?

Tolik fóbií jako poslední rok jsem už dlouho nezaznamenal. Obavy začínající na všechny možné písmena abecedy. Máme tedy fóbie - strach z něčeho? Neboje to jenom módní doplněk, aby bylo o čem mluvit. Lidi pořád o nečem mluví...

28.8.2015 v 5:12 | Karma článku: 10.13 | Přečteno: 365 | Diskuse

Ilja Hynek

Kladivo na podnikatele? EET!

EET ano či ne Anketa/hlasování, skončila, ohledně EET a registračních pokladen se nashromáždilo 250 odpovědí. Graficky vyjádřené zde v článku a Vaše komentáře k EET také. Neupraveno.

28.7.2015 v 12:25 | Karma článku: 22.27 | Přečteno: 1001 | Diskuse

Další články z rubriky Brno

Stisk Studentský deník

Záběry ze země už nestačí, drony přepisují možnosti žurnalistiky

Záběry pořízené dronem oživují zpravodajské reportáže. Novináře však často zpomalují legislativní procesy.Vyřídit povolení k létání ve městě trvá až tři dny. Více o dronech se studenti dozvěděli na Multimediálním dni.

16.11.2017 v 16:10 | Karma článku: 3.46 | Přečteno: 106 | Diskuse

Stisk Studentský deník

Mikroskopické rozsivky zabodovaly, celorepublikový Science slam má svou vítězku

Hračky, rozbité skleničky i nafukovací panna. Pomůcky, bez kterých se mladí vědci neobešli ve středu večer na prvním finále celorepublikového Science slamu v Brně. Největší přízeň diváků si získala algoložka Barbora Chattová.

16.11.2017 v 13:56 | Karma článku: 3.75 | Přečteno: 134 | Diskuse

Jan Tomášek

Nádraží Brno – varianta (dvoj)nádraží v centru

Mé srdce bije pro nádraží v centru... Jak jinak uvést variantu řešení brněnského železničního uzlu která je mi nejbližší – totiž v rámci stávajícího hlavního nádraží.

10.11.2017 v 2:28 | Karma článku: 6.46 | Přečteno: 359 | Diskuse

Jan Tomášek

Nádraží Brno – varianta dvě nádraží

Ve svých dvou blogových článcích, věnovaných brněnskému železničnímu uzlu jsem naznačil, že jsem příznivcem dvou variant řešení. Tentokrát se zastavím u té varianty, kde je zvážena možnost vybudování dvou centrálních nádraží.

9.11.2017 v 23:39 | Karma článku: 5.36 | Přečteno: 426 | Diskuse

Vladimír Kuchař

Pochybné sociální hokuspokusy v Brně krachují

Brněnská radnice pod vedením neomarxistických sociálních inženýrů z Žít Brno již více než rok rozdává byty neplatičům, nejčastěji romským rodinám. A výsledek? Hluk, nepořádek a stížnosti. Navíc nové dluhy na nájemném.

6.11.2017 v 17:20 | Karma článku: 44.60 | Přečteno: 3705 | Diskuse
Počet článků 44 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1811

Zajímám se o různé kulturní a nyní i politické akce. Kulturní ty netradiční. Píšu o tom, co lidi zajímá, i tom, o čem se nemluví, ale ví. HTML žije! a Seznam není všemocný!

Snažím se podávat nezkreslené informace, všechny zdroje si osobně ověřuju. Píšu o tom, co mě i ostatní lidi, jak se říká, "pálí".

Říkám pravdu natvrdo a píši o tom, co si můžu ověřit.

Co nevím, to se naučím a když mě někdo "poučí" v oboru, který neznám, beru to.

Je-li něco, co za to stojí, napíšu o tom.



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.