Není sýr jako sýr

A že je to poznat, to jsem zažil na vlastní jazyk. Dostal jsem se k ochutnávce sýrů z rodinné farmy a už jsem jejich odběratel.

Bylo to na úlpně jiné akci, a ten stánek tam jen tak stál a sýry byly nabízeny k ochutnávce. Sýr neodmítnu nikdy, ať je to plesnivý francouzský, nebo tvrdý italský, případně,jako zde, čerstvý sýr na několik způsobů. Byla to nabídka Farmy rodiny Němcovy a tento sýr - ochutnával jsem balkánský typ, pařený i sýrovou rolku, taktéž i trošku tvarohu, je prostě vynikající..

Nejjednodušší bylo se zeptat, kde je sýr nebo i jejich další produkt v prodeji v brně a ejhle, on je. A neustále se odběratelé rozrůstají. Tedy v Brně na ulici Cihlářská v prodejně potravin, shodou okolností "pod domem".. Mám to blízko.. a stojí to za to, opravdu. Mají tami kilové jogrty - taky jsemsi ho koupil.

Mimo jiné zásobování jezdí do Brna každý týden, takže se dá i objednat. Chuť je nesrovnatelná a sýry jsou  opravdu čerstvé, při uchování vchladu i vydrží přiměřenou dobu. Už mi dochází, asi si zase objednám :).

Být recenzent či restauratérský kritik, doporučuju.

Autor: Ilja Hynek | neděle 25.1.2009 19:29 | karma článku: 11,24 | přečteno: 1592x
  • Další články autora

Ilja Hynek

Fobie - bojíme se všichni?

28.8.2015 v 5:12 | Karma: 11,18

Ilja Hynek

Kladivo na podnikatele? EET!

28.7.2015 v 12:25 | Karma: 22,94