Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GT

Goethe

15. 12. 2009 14:43
Hluk, nikoli smrad

Pokud vím tak pruhy v Legerove se omezovaly kvůli hluku, nikoli emisím. Jestli to mělo vedlejší efekt ve zvýšení emisí nevím, každopádně už předtím tam bylo nedýchatelno, moc k horšímu se to asi změnit nemohlo. V souhrnu tedy pro místní úleva (ale zas začali remcat na Praze 4).

0 0
možnosti

CART09

15. 12. 2009 14:50
Re: Hluk, nikoli smrad

No hlavně kolik hluku asi ubude, když jsou tam tři pruhy místo čtyř? A když tam díky menší propustnosti stojí kolony denně o dvě hodiny déle?? To si zase městská část Praha 2 nahonila triko a získala pár (navíc sporných) politických bodů...

0 0
možnosti
JN

mahdi

15. 12. 2009 13:13
Dotaz

O čem to vlastně autor píše? Na mě je to nějaké zmatené.

0 0
možnosti
MF

Acemen

15. 12. 2009 12:48
Diskuze s vidlemi v ruce?

Mohu se zeptat co to je za logiku? Když člověk jede po městě sám v autě, tak to znamená, že měl jít radši pěšky či MHD? Co je to za "kravinu"? Pokud si mohu dovolit auto a nemusím využívat přecpané MHD, tak se přece nebudu tulit v autobuse když mohu mít pohodlí svého auta, ve kterém je navíc teplo z klimatizace a ne teplo z přehršle lidský těl namáčknutých na sebe! Nechápu, že toto vůbec někdo dokáže vymyslet, jedině, že sám auto nemá a závidí ostatním ten "luxus". Navíc ku příkladu mě, trvá cesta autem do práce po Jižní spojce 20 minut, MHD to jedu 50 minut. Tak si srovnejte čas + phodlí. Ale netvrdím, že MHD je špatná, například v pátek k večeru je optimální nechat auto na metru a do centra jet pomocí MHD, protože páteční Praha na silnicích je těžkej kalibr.

0 0
možnosti
FP

Korejs

15. 12. 2009 12:54
Re: Diskuze s vidlemi v ruce?

tak nějak to asi bude

0 0
možnosti
P

p555

15. 12. 2009 12:23
presne

jak rikate... zase jen lobbysticky kec a vymysl...

kdyz pujdu 50 na 3. stupni, budu mit vyssi spotrebu a vyrobim vice splodin a vice hluku jako pri rychlosti 70 na 4, potazmo 5 stupni (u nizkootackovych motoru)...

tahle lez o bezpecnosti 50ky se propaguje po cele Evrope a nestaci, ze na Slovensku dokazali sledovanim (po dobu nekolika let) emisi, hluku,nehodovosti a agresivity ridicu, ze je vsechno nizsi pri povolene 60km/h.. byly EU prinuceni zase snizit na 50...

0 0
možnosti
J

JCage

15. 12. 2009 13:57
Re: presne

tak jezdete 50kou na 5em stupni ;-)

0 0
možnosti
L

Leopoldo

15. 12. 2009 12:00
Obvyklá závist

V Brne se nic nedeje.

0 0
možnosti
MP

admiral666

15. 12. 2009 12:03
Re: Obvyklá závist

Tech par stodvacitek, co se prohrka pres naves prece Brnakum nevadi. Jina sranda byla, kdyz opily ridic fekalniho vozu vjel do pozarni nadrze na navsi. Ten rok se tam koupali uz jen morgosi :-)

0 0
možnosti
D

Dolorez

15. 12. 2009 11:35
Magistrát prohrál soudní při

Jde o hlučnost. O nic jiného. Magistrát nemá na vybudování protihlukových opatření kolem dopravních tepen. Jde nejsnažší cestou, jak splnit hlukové normy pro obytné oblasti.

0 0
možnosti
JN

mahdi

15. 12. 2009 11:08
Hmm

Pět let jsem chodil po mostě Barikádníků na metro a sledoval ten štrůdl aut, co čekal v koloně. Drtivá většina aut byla během ranní špičky obsazena JEDNÍM člověkem, který nedělal nic jiného než, že jel do práce. Přitom je k dispozici perfektní odvoz do města linkou C metra. Jo, musel jsem chodit po "trojské" straně mostu, abych byl proti větru. Ta "libeňská" byla jen s plynovou maskou.

0 0
možnosti
MP

admiral666

15. 12. 2009 11:22
Re: Hmm

Zastanci svobodneho automobilismu ti vysvetli, ze kazde auto v kolone vezlo bud skrin, nebo invalidni babicku, naklad vrtacek a sadrokartonu a jine veci, ktere donutily majitele jet autem :-)

0 0
možnosti
K

konstanta

15. 12. 2009 10:29
Ve městech a v každé souvislé zástavbě

By měla být povolena nejvyšší rychlost vozidel 30 km/hod.Na ostatních komunikacích 80 km/hod.Na dálnicích a silnicích pro motorová vozidla 80 km/hod.

Nebude to pro vás logické,ale snížila by se spotřeba pohonných hmot,tím i exhalací,četnost dopravních nehod by šla prudce dolů,zvláště těch nejzávažnějších.Silně by se snížila hluková uzátěž prostředí.

0 0
možnosti
MP

admiral666

15. 12. 2009 10:46
Re: Ve městech a v každé souvislé zástavbě

Ve meste by mel byt v prvni rade bezduvodny pohyb automobilu omezen. Automobil neni zarizeni pro prepravu jednoho cloveka. Vjezd do mesta by mel byt jen za ucelem stehovani, nebo prepravy mnozstvi veci neprepravitelnych na kole, popr. transportu nemocnych. Zadny rigidni zakaz, ale normalni lidsky rozum. Kdo nutne potrebuje autem neco prevezt, at si tam vjede, ale ne ze si budou tlustosi vozit jen sve prdele.

0 0
možnosti
VK

Vlkov

14. 12. 2009 22:13
Musíme pochopit, kdo je důležitej

Mám takový dojem, že kdokoliv získá nějaké pravomoci, musi ukázat svojí důležitost a nějak otrávit život ostatním. A to platí obecně pro úřednictvo i politiky. Proto máme tisice pitomých zákonů, vyhlášek a nařízení. Každý si nějak musí přihřát polívčičku.:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1836x
Zajímám se o různé kulturní a nyní i politické akce. Kulturní ty netradiční. Píšu o tom, co lidi zajímá, i tom, o čem se nemluví, ale ví. HTML žije! a Seznam není všemocný!

Snažím se podávat nezkreslené informace, všechny zdroje si osobně ověřuju. Píšu o tom, co mě i ostatní lidi, jak se říká, "pálí".

Říkám pravdu natvrdo a píši o tom, co si můžu ověřit.

Co nevím, to se naučím a když mě někdo "poučí" v oboru, který neznám, beru to.

Je-li něco, co za to stojí, napíšu o tom.