Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pepan A2

Kamarád šéfuje jedné skupině roznosců tiskovin.

Říkal mi, že za relativně krátkou dobu roznesli asi 300 tun reklaamních letáků, přičemž jeho skupina rozhodně nepatří mezi největší.

0/0
6.10.2010 6:58

Naivní volič

Kdo na tom vydělává ?

Nemusím chodit do sběrny, u domovních dveří to vidím denně. Aby nebyl v baráku bordel, máme za dveřmi velkou krabici, asi 0,5 m3, do které kolportér tento materiál rovnou vhodí. Krabice se vysypává do kontejneru 1x týdně a je vždy vrchovatá, jeden člověk ji neunese. Náš barák má 8 vchodů a na sídlišti je takových vchodů 96. Za týden tak ve stoupě jen na našem sídlišti skončí cca 3 tuny papíru. Má vůbec někdo představu, kolik papíru se v rámci ČR takto vyrobí, zaplatí a vyhodí ?  Každá vynaložená práce by měla přinést nějaký užitek - materiální nebo duchovní, ale smysluplný. Tady se jen spotřebuje materiál, energie a práce s pochybným výsledkem. Točí se v tom miliardy, odepisuje se z daní, vyplácí se ve sběrnách, vyrábí se nový papír, znovu tiskne, znovu fakturuje, rozváží a vyhazuje - perpetum mobile na vydělávání peněz ! ;-O

0/0
5.10.2010 20:44

PájaZítra

Re: Kdo na tom vydělává ?

No co, za totáče jsme tu měli umělou zaměstnanost, teď tu zase máme umělý kšeftování. Jen ta ekologie je v (_!_). Už by to letákový šílenství fakt měl někdo stopnout...

0/0
5.10.2010 22:50

Stone_Pilot

Re: Kdo na tom vydělává ?

Kolportér má dávat letáky do schránky. Pokud to nedělá, jeho roznášecí agentura dřív nebo později přijde o kšeft. Jinak s letáky je to jako s jakoukoliv jinou reklamou - pokud se chytnou jednotky procent zákazníků, tak je to úspěch. Kdybyste chtěl mít vše jen smysluplné a 100% efektivní, tak musíte zrušit veškerou reklamu, vč, televizní atd., atd.

0/0
7.10.2010 8:14

ivabublan

Konecne ma tahle reklama prakticke vyuziti

a toho "podnikavce" nutno pochvalit.

Na druhou stranu si kazdy inzeret muze overit snadno, zda jeho reklama dorazila do zadanych lokaci.

Kdo duveruje a neproveruje je deb..i...

0/0
5.10.2010 20:42

Matyas Sandorf

letáky

já osobně si myslím, že by firmy (zejména obchodní) udělaly nejlépe, kdyby peníze, za které ty letáky tisknou, raději převedly do mzdových fondů a zaplatily své zaměstnance.

Většina papírových letáků je stejně o ničem a na jedno brdo Rv

0/0
5.10.2010 20:03

venda44

Re: letáky

Ale co by potom dělali důchodci a hledači slev? Ti je dost dlouho a dost důkladně sledují. A jakmile je u něčeho napsáno magické  "akce" nebo "sleva" tak bezhlavě nakupují. Bez ohledu na to, že dané zboží právě nepotřebují a že v jiném obchodě by je dostali i bez slevy levněji.

0/0
5.10.2010 20:28

PájaZítra

Re: letáky

přesně tak, zboží stojí furt stejně, a když nějaký dají do "akce", tak tomu zvednou tu původní cenu, aby to vypadalo, že zlevnili...

jediný, kde jsem si jistej, že fakt dočasně zlevňujou, jsou filiálky Billy, tam si pamatuju ceny některejch výrobků a vidím, když má slevu (např. plátkový sýr madeland je běžně kolem 22 Kč, v akci pak za 16 Kč)

0/0
5.10.2010 22:54

Dweep

Re: letáky

mam pocit ze na tohle pamatuje zakon ze zbozi v akci nebo zlevnene musi byt prokazatelne evnejis nez puvodni cena, kterazto musel byt na zbozi uvalena konkretni dobu pred akci. tusim ze mesic nebo tri. Tzn neni mozne aby se zbozi zdrazilo, jen bay se vzapeti mohlo prodavat jako akcni. Nejprve musite zbozi nejakou dobu prodavat za nejakou cenu, kterou pak muzete udavat jako puvodni, pokdu date zbozi do akce...ale priznavam ze tohle nemam dolozene jen jsem to kdysi zaslechl v cernych ovcich nebo nejakem podobnem poradu..

0/0
6.10.2010 15:00

Heřman z Brna

Re: letáky

Ještě v albertovi je to poctivý, jelikož ho mám za rohem jak doma, tak v práci, tak si pamatuju ceny a vím že slevový akce jsou tam fakt poctivý... například takovej skvělej anglickej rohlík stojí 13.90 a v akci ho mívaj za 9.90 ;) a to už se vyplatí:-P

0/0
6.10.2010 21:21



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.