Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dimple

21. 11. 2010 11:04
Hmmm,

tak už vím, proč se neustále nemůžu dovolat na reklamační linky.... VY to blokujete...;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JM

Mumrli (monokulturní)

17. 11. 2010 11:21
Kaslat na molochy

Po dohadovani s modrym (byvalym zlutym) dablem a T-Mo jsem na drateny internet rezignoval, vyse zminene oslal do haje ze uz se snazit nemusi, koupil antenu a AP, skouknul dostupne wifi site v okoli, jednu si vybral a bylo vyreseno. Od rozhodnuti do nacteni prvni stranky to cele trvalo dva dny, z cehoz jeden den jsem cekal nez prijde antena a AP. A to nebydlim v zadnem meste, ale v male vesnici.

Takze doporucuji zkusit podobnou cestu.

0 0
možnosti
E

ErikS78

17. 11. 2010 10:41
stejná zkušenost

Máte pravdu služby T-mobile jsou příšerné, jsem ve strejné situaci, s tím rozdílem že mi bylo předem sděleno že čekací doba na ADSL internet sužbu může být až 40 dnů a více, s tím že než jsem stačil něco říct mi bylo sděleneo že se nemám rozčilovat, "to mi né to oni, O2" a tak jsem teda přistoupil na tuhle nefér hru, po dotazu jak to bude s připojením a instalací služby mi bylo sděleno, že pokud mám pevnou linku tak si vše nainstaluji sám, neboť pokud bych chtěl technika, vše by se mohlo protáhnout i o deset dnů. Na dotaz proč??? jsem slyšel: "...nooo víte oni toho mají technici moc a do toho ještě to prokleté O2" tak jsem odcházel hodně naštvaný, ale aspoň jsem věděl na čem jsem.

0 0
možnosti
IP

I-va

17. 11. 2010 10:03
...

3 roky jsme spláceli nefunkční mobil, u kterého neuznali reklamaci přístroje.

0 0
možnosti
B

BANofobik

17. 11. 2010 10:00
Jejda...

chtel jsem si pořídit internet tak jsem byl u T-mobilu ale na ADSL chtejí závazek 2 roky a já už za dva roky pravdepodobne nebudu ve svém stávající bydlišti, tzn. to nejde a tak uvažuji o bezdratovém O2 internetu za 300 Kč...uvidím....

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS