Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OS

Naivní volič

30. 11. 2010 10:36
Pokud máte internet

od T-Mobilu přes pevnou linku O2, očekávejte při vyskytnutí se nějakých problémů skutečné martýrium. "To my né, to oni" uslyšíte od operátorů na zákaznických linkách. Fakturu za "poskytnutou službu" ovšem budete dostávat s přesností švýcarských hodinek. Já jsem ji dostal ještě dříve než jsem byl připojen. Po několikerých urgencích jsem to vzdal. Rv

0 0
možnosti
JN

Sitna

29. 11. 2010 22:01
Zkušenost mám...

Ono je v důsledku úplně jedno, se kterým mobilním poskytovatelem máte cokoliv sjednáno :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1836x
Zajímám se o různé kulturní a nyní i politické akce. Kulturní ty netradiční. Píšu o tom, co lidi zajímá, i tom, o čem se nemluví, ale ví. HTML žije! a Seznam není všemocný!

Snažím se podávat nezkreslené informace, všechny zdroje si osobně ověřuju. Píšu o tom, co mě i ostatní lidi, jak se říká, "pálí".

Říkám pravdu natvrdo a píši o tom, co si můžu ověřit.

Co nevím, to se naučím a když mě někdo "poučí" v oboru, který neznám, beru to.

Je-li něco, co za to stojí, napíšu o tom.