Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

Sidonie_11

11. 5. 2011 12:36
Slevám nevěřím

Je pravda, že mnohé zboží - zejména značkové oblečení a elektronika - je u nás předražené (stačí si třeba u džínů v New Yorkeru přepočítat cenu na visačkách, kde jsou uvedeny i ceny pro jiné země - Slovensko, Německo apod.; příp. loni jsem si musela koupit novou zimní bundu - po váhání jsem koupila za 1000, jak jsem doma zjistila podle cenovek pod onou s tisícovkou údajně slevněnou z nějakých 2800!), což není v pořádku. Dokud ale lidi budou tyto předražené kousky kupovat jenom proto, že je to značkové (ale značkové džíny se vám prodřou dřív, než ty od Vietnamců), pak se to obchodníkům vyplatí.

Samozřejmě, že když vidím někde nápis "Sleva" a zrovna něco, co by se tam mohlo "vyskytovat" potřebuju koupit, jdu se podívat. Ale než něco donesu ke kase, pořádně promyslím, jestli to potřebuju až tak nutně a jestli bych to jinde nesehnala levněji i bez slevy. Na uvedenou původní cenu nekoukám vůbec - vím, že není pravdivá.

0 0
možnosti
JM

Jana11

11. 5. 2011 7:57
psychologie lidí

Dokud budou lidi na slevy reagovat ve smyslu: "Hurá na ně, abych o něco nepřišel." tak ty slevy prostě budou a ve velkém.

Četla jsem text o šikovném prodavači v Tescu - měl tam ležáky rukavice za 40 a nedorazilo mu zboží do "vše za 50" - tak se domluvil a dal tam ty rukavice (o 10 Kč dráž než když se nedařilo je prodat) - do večera byly všechny pryč.

0 0
možnosti

mahmajána

11. 5. 2011 7:18
Jo sleva

Před nějakým časem jsem si ve výloze vyhlídla halenku za 550,- Kč, ale zdála se mi drahá. Po 2 týdnech jí zlevnili - nad původní cenovku přilepili novou cedulku, kde byla přeškrtnutá cena 750,- Kč. Takhle se to dělá:-) 

0 0
možnosti
DM

Aretta

10. 5. 2011 23:55
No jo,

to je článek jak na objednávku... Poslala jsem komusi standardní nabídku s cenou, i odvětili, ať jim to pošlu znova, s "cenou po slevě". 8-o Zatím jsem nevymyslela neagresivní formulaci pro "a to jako proč?!" případně "a to jako za co?!"8-o

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

10. 5. 2011 21:54
více , by se prodalo, více by se koupilo

a méně by se vydělávalo.

Koukněte na případ deflace v japonsku. deflace je pro ekonomiku daleko horší než vysoká inflace

0 0
možnosti
D

dam1

10. 5. 2011 21:42
Slevy ...

... jsou obecne zhoubna vec, az na konkretni a dobre vybrane pripady. A je fakt, ze mnoho zbozi je u nas extremne predrazeno. Napriklad v patek jsem manzelce na Heathrow kupoval 3 veci od Clinique (kosmetika) a zaplatil jsem presne POLOVINU toho, co tady v parfumerii po sleve. Konkretne 3 veci vysly v Londyne na 1200, zde to same stoji 2450. Sila!

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1836x
Zajímám se o různé kulturní a nyní i politické akce. Kulturní ty netradiční. Píšu o tom, co lidi zajímá, i tom, o čem se nemluví, ale ví. HTML žije! a Seznam není všemocný!

Snažím se podávat nezkreslené informace, všechny zdroje si osobně ověřuju. Píšu o tom, co mě i ostatní lidi, jak se říká, "pálí".

Říkám pravdu natvrdo a píši o tom, co si můžu ověřit.

Co nevím, to se naučím a když mě někdo "poučí" v oboru, který neznám, beru to.

Je-li něco, co za to stojí, napíšu o tom.