Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jinak je to ale běžná (a smutná) praxe na mnoha místech :-/ Dcera-studentka měla brigádu v jednom supermarketu, měla doplňovat salámy, saláty atd. .. Aspoň jednou týdně  doma večer pro příchodu z práce zvracela a průjmovala, jak měla pokažený žaludek z toho, že musela půl směny ochutnávat (mnohdy už chuťově hnusné a nakyslé) saláty a salámy a míchat do nich ty čerstvé, "aby se to ještě prodalo" ;-O

0 0
možnosti

nic ve zlém, ale asi moc často pro salámy nechodíte, co? Je to přece běžná praxe, už jsem se naučila vždy, když vidím hezké sloupečky čerstvé uzeniny, chtít jen 10 deka "z toho hezkého sloupečku" (mnohé napoví i boční pohled na sloupek :D) - když uvidím, že i pod odebranou uzeninou je stále totéž, tak si nechám přidat. Jinak si nechám dát pár deka z vršku vedlejšího sloupku.. Co si o mně myslí prodavačky, je mi jedno - taky je asi nezajímá, co si o nich myslím já :/  (naštěstí uzeniny už moc často nekupuju) :)

0 0
možnosti
Foto

I44l91j56a 84H80y50n58e54k

15. 5. 2014 15:07

Řešil jsem to přímo s výrobcem a provozovatelem toho uzenářství.. Už se mi ozvali a na vině byl lidský faktor.. Jak jinak.

0 0
možnosti

F75i34l23i61p 90F11u25c72h73s

15. 5. 2014 12:55

Kam se na Vás hrabe potravinový inspektor Láďa Hruška, pane Hynku. R^

Dobrá práce. Jen tak dál.

Hezký den. F.F.

2 0
možnosti
Foto

A řešil jste to nějak přímo v té prodejně? Z fotky to poznat nejde, rozdíl vidím jen ve velikosti. Třeba to bylo z konce šišky. 

Jinak míchání starého a čerstvého je celkem běžné u rohlíků. 

Jinak doma mívám salám nad kamny třeba měsíc a že bych si stýskal nad jeho čerstvostí to ani náhodou. Čím dýl tam je tím je lepší. ;-)

0 0
možnosti

naprosto běžný postup, proto kontrola ihned v obchodě. V marketu jim to hážu rovnou do koše a nechám si opět navážit. :-)

0 0
možnosti

Řeznictví na Ohradě - Žižkov:

šunkové koleno, poměr čerstvé versus staré - 1:2

20 min. od zakoupení rozbaleno, dva plátky o.k., zbytek silně zavánějící.

Totéž řeznictví, zkušenost mojí mamky: nákup masa - celý nákup šel do popelnice, nejen zavánějící, navíc i "oslizlý". Cena běžná, žádné upozornění na to, že by se jednalo o krmivo pro psy.

Řešení je vrátit se do obchodu a začít se dohadovat. Já osobně však nemám možnost se z práce rozjet reklamovat 15dkg uzeniny, po práci už je zase řeznictví zavřené. Druhý den že bych si přivstala, abych stihla reklamaci a pak do práce.... a maminka by jela hodinu tam a hodinu zpátky kvůli 2 kg masa. Jediné řešení tedy vidím v tom, že zmíněné řeznictví pro nás přestalo existovat a varujeme před ním známé.

0 0
možnosti

kontrola prostě ihned po nákupu, zabere to minutku času....zkuste to a uvidíte kolik lidí z okolí to začne také kontrolovat...a ta reakce prodavače/ky ta fakt za to stojí :-)

0 0
možnosti

Běžně se míchá (viděl jsem to v mnoha super, hypermarketech) starý chléb mezi čerstvý (dopředu se dává starý, dozadu čertsvý).Zrovna tak jsem viděl, jak prodavačka vysypala celou bedýnku chleba na podlahu, sesbírala to zpět do bedýnky a když zjistila, že už svědci odešli, tak to zamíchala do dobrých chlebů.

0 0
možnosti

S chlebem bych to až tak špatně neviděla. Definujte, co je starý chleba a čerstvý chleba? Konkrétně v super hyper se chleba doplňuje několikrát denně, takže když přijede stojan s čerstvým chlebem, je tento chléb čerstvější o kolik: o dvě hodiny? O tři? A ten "starý" už je tak starý, že je nepoživatelný? Nebo starý chleba je ten, který už vychladl a není teplý? Něco jiného by bylo, pokud by byl míchán dvoudenní chléb s čerstvým.

0 0
možnosti

Já mám špatnou zkušenost s se sýry, které obchod nakrájí a zabalí do fólie. Stalo se mi, že sýr byl nepoživatelný, evidentně starý a prošlý. Od té doby kupuju jen krájený přede mnou. V Ternu to je problém. Řekla jsem si, že chci ukrojit 5 plátků cca po centimetru a prodavačka mi řekla, že nekrájejí, že si mám vybrat zabalené kousky. V jiném obchodě jsem ale zatím problém neměla a bez problémů ukrajují z těch velkých kol sýrů.

Taky se mi podařilo koupit kuřecí tlačenku, kterou když jsem doma ten den rozbalila, tak zapáchala. To bylo v Tescu.

Ani jednou jsem nic nevracela, protože jsem na to neměla čas. A na to obchodníci spoléhají, kdo se bude vracet z domova kvůli kousku sýra nebo salámu:-(

1 0
možnosti

Uzeniny nekupuji, občas šunku a jen balenou... nešvarem je také, když si nechám nakrájet na tenko tvrdý sýr a prodavačka mi tam vpašuje tlustý plát z konce cihly... i když ji sleduji, jsou to ekamotérky ;-) konce konců, kdyby se mě zeptala, třeba bych si ten tlustý plátek vzala;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS