Diskuse

EET ano či ne. Vyplňte online průzkum.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V dotazníku chybí i jiné alternativy, např.:

- Jsem důchodce

- Jsem v domácnosti

- Jsem nezaměstnaný

- Jsem zaměstnanec, zároveň podnikám

0 0
možnosti
Foto

Navíc mi to nejde odeslat, pokud nevyplním "Vaše http://www.stránky, jste-li podnikatel".

Přece mohu podnikat a nemít žádné www stránky.

0 0
možnosti
Foto

... tvůrci a čtenáři blogů jsou "vzorek" sám pro sebe: momentálně frčí stěhování krvelačných národů ...

k EET: http://cesak.blog.idnes.cz/c/469085/dopoledni-povzdech-nad-evidenci-trzeb.html

0 0
možnosti
Foto

I36l91j42a 64H51y21n69e30k

13. 7. 2015 10:08

K tomu budu mít taky anketu/dotazníky

0 0
možnosti

Já jsem to vyplnil.

Je to opravdu jen anketa, nikoli průzkum, ale její výsledek mne zajímá.

3 0
možnosti
Foto

I16l39j35a 33H46y57n64e12k

13. 7. 2015 11:26

Tak prozatím je to od 110 lidí, 80 procent proti zavedení EET a 20 procent pro zavedení EET

1 0
možnosti
VK

Sakra chlape, nějaký čas vás sleduju. Proč se nepoučíte? Váš vzorek není reprezentativní a to hned z několika důvodů a to i přesto, kdyby ho vyplnilo dva tisíce vašich čtenářů. Přečtěte si knihu Jak se vyrábí sociologická znalost od Dismana. To co jste rozjel je pouze anketa. Její relevance je oproti výzkumu úplně jinde. A to jsem se nedíval na váš dotazník. Na to nemám odvahu;-)

0 0
možnosti
Foto

I54l85j89a 85H21y29n42e90k

13. 7. 2015 8:15

No vidíte, neustálým "nakopáváním" směrem k mému cíli se pořád mám co učit.Tipy od lidí mám nejen tady.

A ano, touto, tedy, anketou, však získám vzorek lidí, názorů a přímých reakcí, který mi nejen tady na iDNES pomůže nastartovat pořádné a kvalitní průzkumy, vybraných a reprezentativních "vzorků" lidí. Víc anket, víc třídění, víc kritérií, víc znalostí. Máte pravdu. Ale jak se nejlíp poučit? Z vlastních online chyb a názorů a zkušeností lidí znalých dané problematiky. Těch lidí,kteří se ozvou. Díky za tip, knihu už jsem si objednal online.

Skvělá věc, internet. Víte, nejsem odborník na průzkumy, ale na internet. Ale stále se učím. Proto bude více anket.

1 0
možnosti
JK

To je ale blbost! Dotazníky, průzkumy... Veřejnost o tom stejně ví úplně prd a hlasují hlavně podle svého politického přesvědčení. To můžete zrovna udělat průzkum volebních preferencí. Vždyť si přečtěte názory lidí tady. Kdo podporuje Bureše, všichni komunisti a dost socanů jsou jednoznačně pro EET.;-D Tedy hlavně ti, kteří se domnívají že živnostníci v podstatě kradou...

1 0
možnosti
Foto

I94l16j85a 19H98y29n11e66k

12. 7. 2015 23:48

Ano, ale to jsou skupiny obecně, já cílím na jednotlivce. Však se ukáže.

2 0
možnosti